1. Hellehullu
2. Tomppa
3. Jazzin huuma
4. Yhden illan muna
5. Kukkais-shake
6. Viidakon oma
7. Rantavahti

~~~~~

Hellehullu

Pehmeneekö pää?
Pehmeneekö pää?

Toimiston rääväsuu
Helteessä hurjistuu
Hän taipuu terrorismiin hymy korvissaan

Hän hiipii naisten luo
Kyyristyy tuolin taa
Rusketusraitakutituksin kauhistaa

Räkänauru kaikuu, hohho hoho hoo
Räkänauru kaikuu, hohho hoho hoo
Räkänauru kaikuu, muka-hauskaa vietetään
Räkänauru kaikuu, kesäjekkuun yhdytään

Räkänauru kaikuu, hohho hoho hoo
Räkänauru kaikuu, hohho hoho hoo
Räkänauru kaikuu, irvileuka virnistää
Räkänauru kaikuu, uudestaan hän nipistää

Pehmeneekö pää?
Pehmeneekö pää?

Kun viikot vierähtää
Hän tarttuu tiukemmin
On naisten vartiovuorot muistiin tarkkaan pantu

Vaan ei hän lannistu
Uudistuu kourinnat
Onneksi enää viikko kesälomaan on

Räkänauru kaikuu, hohho hoho hoo
Räkänauru kaikuu, hohho hoho hoo
Räkänauru kaikuu, muka-hauskaa vietetään
Räkänauru kaikuu, kesäjekkuun yhdytään

Räkänauru kaikuu, hohho hoho hoo
Räkänauru kaikuu, hohho hoho hoo
Räkänauru kaikuu, irvileuka virnistää
Räkänauru kaikuu, uudestaan hän nipistää

Pehmeneekö pää?
Pehmeneekö pää?

Räkänauru kaikuu... ooh... kaikuu!

Räkänauru kaikuu, hohho hoho hoo
Räkänauru kaikuu, hohho hoho hoo
Räkänauru kaikuu, muka-hauskaa vietetään
Räkänauru kaikuu, kesäjekkuun yhdytään

Räkänauru kaikuu, hohho hoho hoo
Räkänauru kaikuu, hohho hoho hoo
Räkänauru kaikuu, irvileuka virnistää
Räkänauru kaikuu, uudestaan hän nipistää

~~~~~

Tomppa

UAUAUÉ ! UAUÉ !
UAUAUÉ ! UAUÉ !

On aamukahvini,
jälleen lattial,
kun on kissat jaloissani.

Avaan kalevan,
ja mitä
ihmettä silmät nähdä saa?

Siinähän on Tomppa OH OH OH OH OH !
Siinä on Tomppa OH OH OH OH OH !
Siinä on Tomppa, hän olemassa oon.
Siinä On Tomppa, tarua ei sitten ollutkaan

Siinähän on Tomppa OH OH OH OH OH !
Siinä on Tomppa OH OH OH OH OH !
Siinä on Tomppa, hän olemassa oon.
Siinä On Tomppa, tarua ei sitten ollutkaan


UAUAUÉ ! UAUÉ !
UAUAUÉ ! UAUÉ !

Legenda kuppilan,
On etusivulla?
Taruksi kaikki häntä luulii..
Mutta lehdessä,
Hän hymyilee,
Ja hyytelössä
On sormet sen.

Siinähän on Tomppa OH OH OH OH OH !
Siinä on Tomppa OH OH OH OH OH !
Siinä on Tomppa, hän olemassa oon.
Siinä On Tomppa, tarua ei sitten ollutkaan

Siinähän on Tomppa OH OH OH OH OH !
Siinä on Tomppa OH OH OH OH OH !
Siinä on Tomppa, hän olemassa oon.
Siinä On Tomppa, tarua ei sitten ollutkaan

 

UAUAUÉ ! UAUÉ !
UAUAUÉ ! UAUÉ !

Sehän on Tommppaaaaaaaaa!


Siinähän on Tomppa OH OH OH OH OH !
Siinä on Tomppa OH OH OH OH OH !
Siinä on Tomppa, hän olemassa oon.
Siinä On Tomppa, tarua ei sitten ollutkaan

Siinähän on Tomppa OH OH OH OH OH !
Siinä on Tomppa OH OH OH OH OH !
Siinä on Tomppa, hän olemassa oon.
Siinä On Tomppa...
Totta hän oooooooonn....

~~~~~

Jazzin huuma

Jazzin pyörteisiin
Jazzin pyörteisiin

Rummut ja trumpetit
Viulut ja pasuunat
On meillä orkesteri
Valmis soittamaan

Ne jazziin antautuu
Soi sointi moitteeton
Kun sävel kantautuu
On murhe tarpeeton

Jazzin huuma alkaa, o-oo-oo-oo-oo
Jazzin huuma alkaa, o-oo-oo-oo-oo
Jazzin huuma alkaa tehdä oitis tuloaan
Jazzin huuma alkaa olla täysin voimissaan

Jazzin huuma alkaa, o-oo-oo-oo-oo
Jazzin huuma alkaa, o-oo-oo-oo-oo
Jazzin huuma alkaa luoda ilmaan suloaan
Jazzin huuma alkaa kuuntelijat lumotaan

Jazzin pyörteisiin
Jazzin pyörteisiin

Jazzissa lauluissaan
Voi päästä hurmioon
Ei koskaan laulu
Voisi päätyy turmioon

Pianosta soitanta
Saa laulun svengaamaan
Ja musiikkia
Silloin täällä kuunnellaan

Jazzin huuma alkaa, o-oo-oo-oo-oo
Jazzin huuma alkaa, o-oo-oo-oo-oo
Jazzin huuma alkaa tehdä oitis tuloaan
Jazzin huuma alkaa olla täysin voimissaan

Jazzin huuma alkaa, o-oo-oo-oo-oo
Jazzin huuma alkaa, o-oo-oo-oo-oo
Jazzin huuma alkaa luoda ilmaan suloaan
Jazzin huuma alkaa kuuntelijat lumotaan

Jazzin pyörteisiin
Jazzin pyörteisiin

Jazzin huuma alkaa, oo, saa

Jazzin huuma alkaa, o-oo-oo-oo-oo
Jazzin huuma alkaa, o-oo-oo-oo-oo
Jazzin huuma alkaa tehdä oitis tuloaan
Jazzin huuma alkaa olla täysin voimissaan

Jazzin huuma alkaa, o-oo-oo-oo-oo
Jazzin huuma alkaa, o-oo-oo-oo-oo
Jazzin huuma alkaa luoda ilmaan suloaan
Jazzin huuma alkaa mieleesi…
Kaivertamaan

~~~~~

Yhden illan muna

Uuni kuumenee
Uuni kuumenee

Jos joskus vieraista
Saan kotipakkauksen
Sen jota kestäväksi aina kehutaan

Teen virhehankinnan
Vain kertakäyttöinen
Tuo elintarvike on ihan kokonaan

Yhden illan muna, ho-hoo…
Yhden illan muna, ho-hoo…
Yhden illan muna, joka yöllä pilaantuu
Yhden illan muna, joka aamuksi saastuu

Yhden illan muna, ho-hoo…
Yhden illan muna, ho-hoo…
Yhden illan muna, jonka kerran suuhun paan
Yhden illan muna, jälkimakua uhmaan

Uuni kuumenee
Uuni kuumenee

Parasta ennen: nyt
Nään laskusuhdanteen
Aikaani viitsisi en käyttää edes moiseen

Vaan olen lämmennyt
Tuo hetken hurmoskin
Voi olla parempi kuin jäädä puutteeseen

Yhden illan muna, ho-hoo…
Yhden illan muna, ho-hoo…
Yhden illan muna, joka yöllä pilaantuu
Yhden illan muna, joka aamuksi saastuu

Yhden illan muna, ho-hoo…
Yhden illan muna, ho-hoo…
Yhden illan muna, jonka kerran suuhun paan
Yhden illan muna, jälkimakua uhmaan

Uuni kuumenee
Uuni kuumenee
Yhden illan muna vain tuuraa

Yhden illan muna, ho-hoo…
Yhden illan muna, ho-hoo…
Yhden illan muna, joka yöllä pilaantuu
Yhden illan muna, joka aamuksi saastuu

Yhden illan muna, ho-hoo…
Yhden illan muna, ho-hoo…
Yhden illan muna, jonka kerran suuhun paan
Yhden illan munan heitän pois
Jos aidon saan!

~~~~~

Kukkais-shake

(Kaunis kukkanen)
(Kaunis kukkanen)

Käyn ahon laitaa päin, mä siellä flooran näin
Se loistaa kilpaa kanssa auringon ja taivaan
Lempeä virtaus tuo myös ajatusten vuon:
Oi, tuosta parfyymin sais vaikka maailman parhaan

Täällä tuoksuu kukka, o-o-oo-oo-ooh!
Täällä tuoksuu kukka, o-o-oo-oo-ooh!
Täällä tuoksuu kaunis kukka, pellon prinsessainen
Täällä tuoksuu kaunis kukka, tahdon pitää sen

Täällä tuoksuu kukka, o-o-oo-oo-ooh!
Täällä tuoksuu kukka, o-o-oo-oo-ooh!
Täällä tuoksuu kaunis kukka, tanssii tuulen rytmiin
Täällä tuoksuu kaunis kukka, vyöryy sieraimiin

(Kaunis kukkanen)
(Kaunis kukkanen)

Tuo kukka houkuttaa lannetta vatkaamaan
Sen siro varsi mulle shaken tahdit antaa
Linnutkin seuraamme liittyvät laulullaan
On tämä kesäkuuman näytös upeaa

Täällä tuoksuu kukka, o-o-oo-oo-ooh!
Täällä tuoksuu kukka, o-o-oo-oo-ooh!
Täällä tuoksuu kaunis kukka, pellon prinsessainen
Täällä tuoksuu kaunis kukka, tahdon pitää sen

Täällä tuoksuu kukka, o-o-oo-oo-ooh!
Täällä tuoksuu kukka, o-o-oo-oo-ooh!
Täällä tuoksuu kaunis kukka, tanssii tuulen rytmiin
Täällä tuoksuu kaunis kukka, vyöryy sieraimiin

(Kaunis kukkanen)
(Kaunis kukkanen)

Täällä tuoksuu kukka, ooh, nuu-uu-uuh!

Täällä tuoksuu kukka, o-o-oo-oo-ooh!
Täällä tuoksuu kukka, o-o-oo-oo-ooh!
Täällä tuoksuu kaunis kukka, pellon prinsessainen
Täällä tuoksuu kaunis kukka, tahdon pitää sen

Täällä tuoksuu kukka, o-o-oo-oo-ooh!
Täällä tuoksuu kukka, o-o-oo-oo-ooh!
Täällä tuoksuu kaunis kukka, tanssii tuulen rytmiin
Täällä tuoksuu kaunis kukka, saan sen sieraimiin

~~~~~

Viidakon oma

(Wauwaweewawee...)
(Wauwaweewawee...)

Arjessa raadantaan kyllästyy harmaimpaan
Pian huomaa kaipaavansa kasvutarinaa
Rohkea aistii, kun viidakko hengittää
Vain nuijat blondit eivät kestä enempää

Oon viidakon oma, ohohohooh...
Oon viidakon oma, ohohohooh...
Oon viidakon oma, skorpparit rökitän
Oon viidakon oma, iso nimi, tähdennän

Oon viidakon oma, ohohohooh...
Oon viidakon oma, ohohohooh...
Oon viidakon oma, köriläät selätän
Oon viidakon oma, poimin kypsän hedelmän

(Wauwaweewawee...)
(Wauwaweewawee...)

Leiriimme saapuu yö, toisilla myyräntyöt
Ja tyrkkylehmät nukkuu ilman rintsikoita
On povipommilla turhia toiveita
Ei runsaat muodot auta – leikit tulella

Oon viidakon oma, ohohohooh...
Oon viidakon oma, ohohohooh...
Oon viidakon oma, skorpparit rökitän
Oon viidakon oma, iso nimi, tähdennän

Oon viidakon oma, ohohohooh...
Oon viidakon oma, ohohohooh...
Oon viidakon oma, köriläät selätän
Oon viidakon oma, poimin kypsän hedelmän

(Wauwaweewawee...)
(Wauwaweewawee...)

Oon viidakon oma, joo... voitan...

Oon viidakon oma, ohohohooh...
Oon viidakon oma, ohohohooh...
Oon viidakon oma, skorpparit rökitän
Oon viidakon oma, iso nimi, tähdennän

Oon viidakon oma, ohohohooh...
Oon viidakon oma, ohohohooh...
Oon viidakon oma, köriläät selätän
Oon viidakon oma, uhraudun...
Mä voimistun!

~~~~~

Rantavahti

Voo-u voo-u-voo
Voo-u voo-u-voo

On hiekka polttavaa
Ja sekin kuumottaa
Kun rantavahdin lihaksia tuijottaa

Kun vesi viilentää
Voi idis yllättää:
Jos vain on hukkuvinaan, miehen heti saa

Rantavahti hätiin! A-a-a-pu-a!
Rantavahti hätiin! A-a-a-pu-a!
Rantavahti, pinnalla en pysy ollenkaan
Rantavahti, syleilyys mut kiedo vahvimpaan

Rantavahti hätiin! A-a-a-pu-a!
Rantavahti hätiin! A-a-a-pu-a!
Rantavahti, hieman hankalaa on hengittää
Rantavahti, voithan suusta suuhun elvyttää?

Voo-u voo-u-voo
Voo-u voo-u-voo

Kun vastaan kamppailen
Ja sätkin, rimpuilen
Voin kropastasi joka sentin kopeloida

Vaan työsi palkitsen
Saat siitä korvauksen
Pois muka vahingossa topin tempaisen

Rantavahti hätiin! A-a-a-pu-a!
Rantavahti hätiin! A-a-a-pu-a!
Rantavahti, pinnalla en pysy ollenkaan
Rantavahti, syleilyys mut kiedo vahvimpaan

Rantavahti hätiin! A-a-a-pu-a!
Rantavahti hätiin! A-a-a-pu-a!
Rantavahti, hieman hankalaa on hengittää
Rantavahti, voithan suusta suuhun elvyttää?

Voo-u voo-u-voo
Voo-u voo-u-voo

Rantavahti hätiin! Voi, auta, aa!

Rantavahti hätiin! A-a-a-pu-a!
Rantavahti hätiin! A-a-a-pu-a!
Rantavahti, pinnalla en pysy ollenkaan
Rantavahti, syleilyys mut kiedo vahvimpaan

Rantavahti hätiin! A-a-a-pu-a!
Rantavahti hätiin! A-a-a-pu-a!
Rantavahti, hieman hankalaa on hengittää
Rantavahti, voithan suusta suu-hun elvyttää?

~~~~~