1. Täydellinen
2. Portti autuuteen
3. Vaskitsatar
4. Oikosulku
5. Maali
6. Emporia
7. Siivoojan ongelma
8. Pussaa
9. eLOVEna
10. Sydämen stringit

~~~~~~~~~~

Täydellinen

Jajajajajaja
Jajajajajaja

Kuninkuus, mahdikkuus, jumaluus
Seuratkaa johtajaa, sinua hallitsen
Kuninkuus, mahdikkuus, jumaluus
Seuratkaa johtajaa, sinua hallitsen

Oon täydellinen, jajajajajaja
Oon täydellinen, jajajajajaja
Oon täydelli-täydelli-täydelli-täydelli-
täydelli-täydelli-täydelli-täydelli-
täydelli-täydelli-täydellinen

Oon täydellinen, jajajajajaja
Oon täydellinen, jajajajajaja
Oon täydelli-täydelli-täydelli-täydelli-
täydelli-täydelli-jajajajajaja

Järjen jätin itsessäin mä nään
Ja kehon seksikkään
Mun kehon jajajajaja
Kuninkuus

Järjen jätin itsessäin mä nään
Ja kehon seksikkään
Sinua hallitsen

Oon täydellinen, jajajajajaja
Oon täydellinen, jajajajajaja
Oon täydelli-täydelli-täydelli-täydelli-
täydelli-täydelli-jajajajajaja

Järjen jätin itsessäin mä nään
Ja kehon seksikkään
Mun kehon jajajajaja
Jumaluus

Järjen jätin itsessäin mä nään
Ja kehon seksikkään
Sinua hallitsen

Oon täydellinen, jajajajajaja
Oon täydelli-täydelli-täydellinen

Usko pois, tulen aina johtamaan
Mua palvot ainiaan
Superlatiivina mut vain tunnetaan
Oon... täydellinen...
Täydellinen

Oon täydellinen, jajajajajaja
Oon täydellinen, jajajajajaja
Oon täydelli-täydelli-täydelli-täydelli-
täydelli-täydelli-täydellinen

Oon täydellinen, jajajajajaja
Oon täydellinen, jajajajajaja
Oon täydelli-täydelli-täydelli-täydelli-
täydelli-täydelli-täydellinen

~~~~~~~~~~

Portti autuuteen

Elämänpolku kuljettaa
Mut kaikesta ohi vaan
Nobody oon, se masentaa
Ja aina tyhjän arvan saan

Mutta suulla tunnelin mä kohtaan
Portin, jonka lukko aukeaa

Portti autuuteen luo toiveen
Portti autuuteen vie hetkeen
Hetkeen kauniiseen saattaa
Portti autuuteen

Vihdoinkin tunteen vahvan koin
Ja siihen sain vastauksen
Mä kyynelsilmin ilakoin
Toi polulleni muutoksen

Irti tästä päästä milloinkaan en
Annettu on lahja arvokas

Portti autuuteen luo toiveen
Portti autuuteen vie hetkeen
Hetkeen kauniiseen saattaa
Portti autuuteen

Sut kahlitsen, syliin kahmaisen
Sulle kerron sen: oot portti onneen
Kahlitsen, syliin kahmaisen
Sulle kerron sen: oot portti autuuteen

Portti autuuteen luo toiveen
Portti autuuteen vie hetkeen
Hetkeen kauniiseen saattaa
Portti autuuteen

~~~~~~~~~~

Vaskitsatar

Sisäkön asu kelpaa
Lyhennän vähän helmaa
Kundien putkiaivot kuumenee

Patoan rimakauhun
Pahiksiin soluttaudun
Nitistän vankilalta säästyneet

Oikeinko vai väärin? Tyhmä kysymys
Seikkailu ja vaara – siinä elämys

Olen pelkonne ainainen
Loppunne aikainen
Varjonne – Vaskitsatar

Valeroolissain horju en
Ammun vain laukauksen
Saaliin saan ja ihoon taas
Signeeraan "Vaskitsatar"

Donjuan toki hurmaa
Tilillään pari surmaa
Laki jää todisteitta nyyhkimään

Ohitan juridiikan
Käräjät, retoriikan
Pyrin pois mafiosot pyyhkimään

Seikkailu ja vaara – siinä elämys

Olen pelkonne ainainen
Loppunne aikainen
Varjonne – Vaskitsatar

Valeroolissain horju en
Ammun vain laukauksen
Saaliin saan ja ihoon taas
Signeeraan "Vaskitsatar"

Syyllistävä katse ei saa katumaan
Armahdan sen verran, et jää kitumaan
Anteeksi on turha kummankaan pyytää
Paitsi Luojaltaan

Oikeinko vai väärin? Tyhmä kysymys
Seikkailu ja vaara – siinä elämys

Pelkonne
Loppunne
Varjonne – Vaskitsatar

Roolissain
Ammun vain
Saaliin saan ja koristan
"Vaskitsatar"

Olen pelkonne ainainen
Loppunne aikainen
Varjonne – Vaskitsatar

Valeroolissain horju en
Ammun vain laukauksen
Saaliin saan ja ihoon taas
Signeeraan "Vaskitsatar"

~~~~~~~~~~

Oikosulku

Kun hipaiset mun neulepaitaa
Sähköistyt mutta haaleammin
Ja kipinöidä vähän taitaa
Vaan ei kuin aiemmin, kun kuulin viimeinkin

Kytkit rinnan, kytkit sarjaan
Syötit virtaa, nyt iskuja saat
Au, u-aa-aa-aa

Kuormitusta piiri kestä ei ja käämit palaa, kun
Oikosulun voimankulun virhekytkennälläs teit
Kuoli taika, hohto; aika johtopäätösten on
Vastus kun on mahdoton
Vedän pistokkeen seinästä irti

En paljon tahdo jännitettä
Turvallisuus on tärkeämpää
On yksinkertainen totuus että
Liikaa jos säätää, voi näppinsä kärventää

Kytkit rinnan, kytkit sarjaan
Syötit virtaa, nyt iskuja saat
Au, u-aa-aa-aa

Kuormitusta piiri kestä ei ja käämit palaa, kun
Oikosulun voimankulun virhekytkennälläs teit
Kuoli taika, hohto; aika johtopäätösten on
Vastus kun on mahdoton
Vedän pistokkeen seinästä irti

(Maadoitutaan) Maadoitutaan
(Rauhoitutaan) Sovitellaan
(Riittää jo saa)
Mutta testailet vieläkin
Mitenkä käämit palaa

(Kuormitusta piiri kestä ei ja käämit palaa) Kun
Oikosulun voimankulun virhekytkennälläs teit
Kuoli taika, hohto; aika johtopäätösten on
Vastus kun on mahdoton
Vaihdan sulakkeen

~~~~~~~~~~

Maali

Maaliin, maailmaan
Oo, maaliin liu‘un, pieni maalitahra
Maaliin, maailmaan

Pieni maalitahra, pieni maalitahra
Josta vallan suuri tahra muodostui
Pieni maalitahra, pieni maalitahra
Josta vallan suuri tahra muodostui

Hih

Vei tahra maahan, vei suureen maahan
Joka vallan suuri maalimaailma on
Vei tahra maahan, vei suureen maahan
Joka vallan suuri maalimaailma lienee

Maaliin, maailmaan

Suuri maaliallas maalejaan vaalii
Maalimaasta pääsy mahdotonta on
Suuri maaliallas maalejaan vaalii
Maalimaasta pääsy mahdotonta lienee

~~~~~~~~~~

Emporia

Ootan kohta avautuvan
Oven luona aamulla
Listalla kaikkea
Jonotus jännittää

(Kellot jo lyövät ding ding dong)
(Päivän myynnit alkakoon)

Käytävät niin leveitä
Sellainen on valtaisa Emporia

Emporia, Emporia
Kavennan lompsaani tuntuvasti
Emporia, Emporia
Vingutan korttia ahkerasti

Kassit täynnä kuljen mä siellä
On tauko paikallaan
Mut kassalla kahvilan
En pystykään maksamaan

Emporia, Emporia
Kavennan lompsaani tuntuvasti
Emporia, Emporia
Vingutan korttia ahkerasti

Sellainen on valtaisa Emporia

Emporia, Emporia
Kavennan lompsaani tuntuvasti
Emporia, Emporia
Vingutan korttia ahkerasti
Emporia, Emporia
Vingutan korttia ahkerasti

~~~~~~~~~~

Siivoojan ongelma

Ootan hämärässä, en oo
enää kaunis olento
Ei käy se korttikaan
josta näin unia

Höykytä, hyökkää, möykytä
Pyykit pestiin mökillä

Siivota Teemun sikaa
en voi minä, tässäpä ongelmamme

Ongelmamme, ongelmamme
Muu sika antaisi mun koskettaa
Ongelmamme, ongelmamme
Siivota tahtoisin ongelmitta

Kookas mies siivoais kyllä
Saa en mä koskeekaan
Se puree mua pakaraan
Tuo sika, se sotkee vaan

Ongelmamme, ongelmamme
Muu sika antaisi mun koskettaa
Ongelmamme, ongelmamme
Siivota tahtoisin ongelmitta

Ooo, eeh...
Eeh...
Menen Kiinaan, tässäpä ongelmamme

Ongelmamme, ongelmamme
Muu sika antaisi mun koskettaa
Ongelmamme, ongelmamme
Siivota tahtoisin ongelmitta

Ongelmamme, ongelmamme
Sika ja siivooja ottaa mittaa

~~~~~~~~~~

Pussaa

Kun käsken:
Pussaa, pussaa, pussaa, pussaa, pussaa, pussaa, ethän lyö
Pussaa, pussaa, pussaa, pussaa, pussaa, en sua syö
Pussaa, pussaa, pussaa, pussaa, pussaa, ethän lyö

Oi kuinka kauan siitä on, kun huusin sulle: "pussaa, pussaa!"
Eikä aikaakaan, kun kauhistuit, mun vahvaa huutoo: "pussaa!"
(Suukkoja) en saa
(Suukkoja) en saa

On siitä monet kuulleet, silloin kun mä huusin: "pussaa, pussaa!"
Ja myöskin ihmetelleet, miksi sulle huusin: "nyt, pussaa!"
Kun suukkoja en saa
(Suukkoja) en saa

Jos näytät tunteesi
Ja muutat kantaasi
Niin sä kaapista tuut

Kun käsken:
Pussaa, pussaa, pussaa, pussaa, pussaa, pussaa, ethän lyö
Pussaa, pussaa, pussaa, pussaa, pussaa, en sua syö
Pussaa, pussaa, pussaa, pussaa, pussaa, ethän lyö

Nyt olen viimein saanut sinut viereeni, siis pussaa, pussaa
Enkä sinua jättää voisi milloinkaan, siis pussaa
(Suukkoja) nyt saan
(Suukkoja) nyt saan

Kun näytit tunteesi
Ja muutit kantaasi
Pussaa, pussaa
Pussaa, pussaa

Kun käsken:
Pussaa, pussaa, pussaa, pussaa, pussaa, pussaa, ethän lyö
Pussaa, pussaa, pussaa, pussaa, pussaa, en sua syö
Pussaa, pussaa, pussaa, pussaa, pussaa, ethän lyö
Nyt käy, kun suukkoja vaan saan, vaan saan

Kun käsken:
Pussaa, pussaa, pussaa, pussaa, pussaa, pussaa, ethän lyö

Joo, uskot minuun enemmän kuin muut
Siispä pussaa, sen ansaitset
Huulet kuin kielikin saavat toimintaa

Hiljaa, rakkaani (pussaa)
Tartut hiuksiini (pussaa)
Ei meillä hoppu oo, varsinkaan loppu oo
Vain käsken pussaa, pussaa, pussaa, pussaa

Pussaa, pussaa, pussaa, pussaa, pussaa, pussaa, ethän lyö
Pussaa, pussaa, pussaa, pussaa, pussaa, en sua syö
Pussaa, pussaa, pussaa, pussaa, pussaa, ethän lyö
Mä sut sain

Kun käsken:
Pussaa, pussaa, pussaa, pussaa, pussaa, pussaa, ethän lyö
Pussaa, pussaa, pussaa, pussaa, pussaa, en sua syö
Pussaa, pussaa, pussaa, pussaa, pussaa, ethän lyö

Jos meillä hoppu on, varsinkin loppu on
Oot aika tietoinen, mitä "pussaa, pussaa" on

~~~~~~~~~~

eLOVEna

Viljavoimaa väki tarvitsee
Viljavoimaa, joka ravitsee
Ei enää kauralesenanna kanna, lihas surkastuu
Kun megapikaburgerissa on aivot nuorison

Helppo ratkaisu löydettävä meidän täytyy
Laulu tää on mun suunnitelmani

On viljavoima cool, c-c-c-c-cool
Elovena: cool
On viljavoima cool, aivan liian cool
Elovena: cool
On viljavoima cee oo oo äl, cool
Elovena: cool
On viljavoima cee oo oo äl, cool
Elovena: cool

Viljavoimaa mysli tarjoaa
Viljavoimaa et liikaa koskaan saa
Nyt jälleen kauralesenanna kantaa, lihas voimistuu
Pois megapikaburgerista tää laulu nuoret saa

Helpon ratkaisun löysin, tämä laulu voittaa
Palkinnon, ja niin kaura on taas cool

On viljavoima cool, c-c-c-c-cool
Elovena: cool
On viljavoima cool, aivan liian cool
Elovena: cool
On viljavoima cee oo oo äl, cool
Elovena: cool
On viljavoima cee oo oo äl, cool
Elovena: cool

Viljavoima meidän Maan pelastaa, ihquu
Ihquu, ihquu
Sademetsät kuole ei, kuka saa kiitokset
Meikä, ihquu
Ja koko ihmiskunta käy kädet ilmassa huutoon
(Wohoo, wo-ho-ho-hoo)
On hyvä meno päällä, ja kaikki täysillä kirkuvat

(Wohoo, wo-ho-ho-hoo) Jee
(Wohoo, wo-ho-ho-hoo) Jee
(Wohoo, wo-ho-ho-hoo) Kaikki nyt kirkuvat
(Wohoo, wo-ho-ho-hoo) Jee
(Wohoo, wo-ho-ho-hoo) Wohoo

(Cee oo oo äl, cool) Elovena
(Elovena: cool) Elovena: cool
(On viljavoima cee oo oo äl, cool) Elovena

On viljavoima cool, c-c-c-c-cool
Elovena: cool
On viljavoima cool, aivan liian cool
Elovena: cool
On viljavoima cee oo oo äl, cool
Elovena: cool
On viljavoima cee oo oo äl, cool
Elovena: cool

(On viljavoima cool, c-c-c-c-cool)
(Elovena: cool) Elovena: cool

~~~~~~~~~~

Sydämen stringit

Katso mua taas ja kuuntele kuin kuu
Kaikenlaiseen, en lähde vaan, suinkaan
Toimia voin, toimia saan
Jos kaikki muu on mennyttä
Näytä se nyt, missä alkaa, lempemme

Mun sydämen stringit, rakkauden siivet
Lämmenneet tunteet, elämme taas
Mun sydämen stringit, poltteiset siivet
Rakkautta on, kun elämme taas

Nanananana nanananana
Sydämen stringit, elämme taas
Nanananana nanananana
Sydämen stringit, elämme taas

Kun kiihkosi saa mut valtaansa, se käy
Ei lemmen tuhkaa nyt ainakaan vaan näy
Taivas ja maa, uskoa saa meihin

Mun sydämen stringit, rakkauden siivet
Lämmenneet tunteet, elämme taas
Mun sydämen stringit, poltteiset siivet
Rakkautta on, kun elämme taas

Nanananana nanananana
Sydämen stringit, elämme taas
Nanananana nanananana
Sydämen stringit, elämme taas

Hengittää, torkahtaa
Viereen saat uinahtaa
Kultaa hain, kultaa sain
Oot mun

Mun sydämen, mun sydämen
Mun sydäme-e-e-e

Stringit, mun sydämen stringit
Mun sydämen stringit, elämme taas

Mun sydämen stringit, rakkauden siivet
Lämmenneet tunteet, elämme taas
Mun sydämen stringit, poltteiset siivet
Rakkautta on, kun elämme taas

Rakkautta on, kun elämme taas
Rakkautta on, kun elämme taas

~~~~~~~~~~