szig jdjj Tomp MIH9 kla- ESC9 Timo yht. sija
sziget – Selän takana X 2 2 2 [0] 1 2 9 1
jdjj22 – Kaipuu uus saapuu 1 X 1 [0] 2 0 0 4 3
TomppaJr – Pelastus 2 [1] X 1 1 2 1 7 2
                   
MIH96                  
klaus-12                  
ESC93                  
Timoteus                  

1. Selän takana
2. Kaipuu uus saapuu
3. Pelastus

~~~~~

Selän takana

Vaikka kutsun saisin
Sen heitän pois
En hurmaavaa
Esittää vois

Seinäruusuksi jäisin
Ja nyhjäämään
Vaivaannuttavaa
Sen itse nään

Kun en voisi tunnelmaa nostaa
Kun en juo, vaikenen vain
Ja selän takana vain toiset kuiskii
Selän takana mua kummastellaan
Kun en käy hilpeiden seuraan
En huumoriaan jakamaan

Laiskaksi synnyin
Ja maksaa sen saan
Oikein hommansa hoidelleet
Juhlivat voittojaan

Kuin etana voi jälkeensä jättää
Vanan niljaisen
En saata väittää
Kai hyödyksi olleeni koskaan

Kun en voisi tunnelmaa nostaa
Kun en juo, vaikenen vain
Ja selän takana vain toiset kuiskii
Selän takana mua kummastellaan
Kun en käy hilpeiden seuraan
En huumoriaan jakamaan

Masennus huputtaa, painostaa perumaan
Tehtävät tärkeät, hallitsee vankiaan
Toisenlainen oon, köykäiseen sakkiin
En kaipaisikaan

En voisi tunnelmaa nostaa
Kun en juo, vaikenen vain
Ja selän takana vain toiset kuiskii
Selän takana mua kummastellaan
En käy hilpeiden seuraan
En huumoriaan jakamaan

~~~~~

Kaipuu uus saapuu

Teinkö suuren erheen?
Saatoinko taas
Olinko mä
Täysi pöljä

Miten väsyin sun kanssa
Ja ilman sua
Unohtaa voisin
Aikani mua

Kiitos kai tästäkin pienest
Hetkest niin kauniist silloin
Miten jatkan eteenpäin illoin
Viel tahtoisin kerran yrittää

Ja karvas kaipuu uus saapuu
Ja en halaa mennyttä

Oon jo ollu niin
En oo hyvä siin
Muiden seurassa oonko kii
Löydänkö parii?

Oh, palaanko kuin valkoinen valhe
Osaanko viel tien
Oon näin oon valmis
Sen tosin kliseeksi nyt vien

Kiitos kai tästäkin pienest
Hetkest niin kauniist silloin
Miten jatkan eteenpäin illoin
Viel tahtoisin kerran yrittää

Ja karvas kaipuu uus saapuu
Ja en halaa mennyttä

Tahdon sut, tahdotko, sä mut jos takasin 
Myönnän, väärässä, olleeni, uudestaan
Viisuilemaan, syliin suljen sielut, meidätkin yhteen

Kaikki riidat poistuu saavat
Siten se meille antaa
Huuto äänekäs mahdu ei tuskin
Kun sieluja kaks näin yhdistyy

Karvas kaipuu uus saapuu
Sitä kuulla saata en

~~~~~

Pelastus

Katoaako herkkyys
Kun huokaisee?
Tai jouluyöt
Jos vain itkee?

Katoaako unelmat
Kuin lapsuuskin
Kun meikeillä leikkii
Jo kehdossakin?

Mä huudan ja raivosta potkin
Kun hautaan siskoni jäi

Sen kuka muka kertoo, kun vain yö jää?
Kuka muka kertoo, kun pettää pää?
Kun vastaan taistelu ei riitä
Ei voitosta haaveilla saa

Herkkää on julmuus
Sanat paatoksen
Joulutontut käy kierrokseen
Valmiina syytökseen

Vaan minne lämpö ja rakkaus jäivät?
Kaunis lapsuus on
Paluuta ei oo...
On mennyttä muu, paitsi muistot

Mä huudan ja raivosta potkin
Kun hautaan siskoni jäi

Sen kuka muka kertoo, kun vain yö jää?
Kuka muka kertoo, kun pettää pää?
Kun vastaan taistelu ei riitä
Ei voitosta haaveilla saa

Minä vain, eikä muut
Hyvää tarkoita en
Hyvää teen, koska saan
Siitä palkintoni
Pyhää vain tekopyhyys on
Kyyniset lauseet ja muut

Huudan ja raivosta potkin
Kun hautaan siskoni jäi

Sen kuka muka kertoo, kun vain yö jää?
Kuka muka kertoo, kun pettää pää?
Vastaan taistelu ei riitä
Ei voitosta haaveilla saa

~~~~~