1. Kuva Uusi tuleminen (Supernoova)
2. Kuva 8. Sinfonia (Supernoova)
3. Kuva 4D (Letting Go)
4. Kuva Torvimies (Wanna Be Loved)
5. Kuva On tuulet tyyntyneet (Kui tuulet pöörduvad)
6. Kuva Matomatka (City Lights)
7. Kuva Suruisuus (To ni blues)
8. Kuva Taalainmaa kuningas (Muud pole vaja)
9. Kuva Pätevä syy (Before You Forget Me)
10. Kuva Upotin U-Bootin (Kui tuulet pöörduvad)
11. Kuva Madonna ja huora (Wanna Be Loved)

~~~~~~~~~~

Uusi tuleminen

Minäkin oon ollut sinun mies
Sinäkin oot ollut missä ties

Tiedän että aika ois
Katsoo takaisin
Josko yhteen palattais
Siitä sekoan
Jos sä oot
Minun ainiaan

Iltaa kohden kuljetaan
Toista kertaa suudellaan
Peitto heiluu hulmuten
Kiihotan sua hulluna
Tulet sinä supernovana

Sinäkin olet kaivannut mua
Minäkin olen halunnut sua

Tiedän että aika ois
Katsoo takaisin
Tehtäis juttui yhdessä
Siitä sekoan
Jos sä oot
Minun ainiaan

Iltaa kohden kuljetaan
Toista kertaa suudellaan
Peitto heiluu hulmuten
Kiihotan sua hulluna
Tulet sinä supernovana

Huumeisiin sorrutaan
Kun saat mun fallosta
Koukkuun me jäädään niin

Jos sä oot
Minun ainiaan

Iltaa kohden kuljetaan
Toista kertaa suudellaan
Peitto heiluu hulmuten
Kiihotan sua hulluna
Tulet sinä supernovana

~~~~~~~~~~

8. Sinfonia

Herään
alan säveltään.
Kynäni
sauhuaa menemään.
Kohta valmista tulee, ellen tätäkin polta.
Sinfoniani tuskin valmistuukaan, vaikka kuinka toivoisin.
Mutta tämä oooooooooooon.............

...Minun 8.sinfoniaaaaaaaaaaaaa...
.....Usko tai äläääääääää....
..8.sinfoniaaaa kohta pamahtaa, soi salissa viulukorsentonaa, ja sello-intronaaaa.....

Myytyä
tuskin tätä saan.
Sibelius,
ei musta tullutkaan.
Odotan vastausta monilta tahoilta, odotan vaan.
Kunnes mulle soitetaan, joku sen päätyi ostamaan.
Osti multa seeeeeeeeeeeeeeeeen.....

...Minun 8.sinfoniaaaaaaaaaaaaan...
.....Usko tai äläääääääää....
..8.sinfoniaaaa kohta pamahtaa, soi salissa viulukorsentonaa, ja sello-intronaaaa.....

Ehkä mua jännittäääää...
Jos piano menee liian korkeaaltaaa..
Trumpetit ylempäääää.....

Se tulee olemaaaaan......

...Minun 8.sinfoniaaaaaaaaaaaaan...
.....Usko tai äläääääääää....
..8.sinfoniaaaa kohta pamahtaa, soi salissa viulukorsentonaa, ja sello-intronaaaa.....

~~~~~~~~~~

4D

Tsekkaa
Mahtava laite
Ajan veistelyyn
Toistaa
Mun tsoukit, hahaa
Reload painetaan
Kahdennut, beibi
HD-kopsuni oot

Kaihoisaa
Kaihoisaa muuten jos ois
Tulostaa
Kauneimmat hetket nyt voi

Ainutkertaisimman kertaan
Oot mun ainoain
Duplikaatteihin kun vertaan
Hahmot sulautuu

Jos uskot vaan
Myös meidät muuntaa bitteihin tää vehje saa
Me Teostolla pitkät voidaan haistattaa
Kun painan Print, nää reivit alkaa uudestaan

Ajan pystyy handlaamaan, jos uskot vaan
Myös meidät muuntaa bitteihin tää vehje saa
Me Teostolla pitkät voidaan haistattaa
Kun painan Print, nää reivit alkaa uudestaan
Kahdestaan

Tahdon ikuistaa
Tunteen tallentaa
Meidät ikuistaa
Aidon toisintaa

Haihtuvaa
Vettä vain keho on mun
Henki taas
On luja kuin kopioidun

Jos hullaannuitkin naiseen
Yhteen ainoaan
Monen kanssa kuulun yhteen
Hahmot sulautuu
Uu vo-ou vo-ou voo...

Ajan pystyy handlaamaan, jos uskot vaan
Myös meidät muuntaa bitteihin tää vehje saa
Me Teostolla pitkät voidaan haistattaa
Kun painan Print, nää reivit alkaa uudestaan
Kahdestaan

Tahdon ikuistaa
Tunteen tallentaa
Meidät ikuistaa
Aidon toisintaa

Aidon toisintaa
Jos uskot vaan
Aidon toisintaa
Jos uskot vaan
Aidon toisintaa
Jos uskot vaan
Aidon toisintaa
Jos uskot vaan

~~~~~~~~~~

Torvimies

Sängyn reunaa kosken, tahdon siihen posken
Mutta pelkkää ilmaa siinä hipelöin
Yksinäisyys vaivaa, itsellensä kaivaa
Kuoppaa, jossa raivoissani elämöin
Lehteen siirrän silmät lasittuneet, kylmät
Sarjakuvat hiljaa siivilöin

Hetkessä huumaannun
Ääni jostain kaukaa kantautuu
Aistit äärimmilleen asettuu

Kuulen torvesi syöksyvän sydämeeni
Mun sydämeeni, mun sydämeeni
Tunnen, kuinka se viestittää L-O-V-E
Tuo L-O-V-E niin halajaa sydämeeni

Jumalaisen pillin luokse kovin mielin
Kunhan soundin sijainnista vihjeen saan
Juoksen verannalle, katson kaikkialle
Silmäilyni pelkkää tyhjää aikaansaa

Rakastettu torvimieheni
Olikin vain liike mikserin

Kuulen torvesi syöksyvän sydämeeni
Mun sydämeeni, mun sydämeeni
Tunnen, kuinka se viestittää L-O-V-E
Taas L-O-V-E niin halajaa sydämeeni

Kuulen torvesi syöksyvän sydämeen
L-L-L-O-V-E
Mun sydämeeni

La-la-la-la-la...
Oo-oo-oo-oo-oo...
Mun sydämeen!

Kuulen torvesi syöksyvän sydämeeni
Mun sydämeeni, mun sydämeeni
Tunnen, kuinka se viestiä virittää
L-L-L-O-V-E
Mun sydämeeni

~~~~~~~~~~

On tuulet tyyntyneet

(Huu!)
Tuulee, tuulee
Rauha tuo... tyyni tuo maailmaan...
Mene kun tyyni on maa...

(Elelee) (Laulaa elämää taivas)
(Elelee) Kuuleeko ääntämme kukaan...?
Jään taas hiljaisuuteen
(Mä olen enkeli ja vartija taivaiden) (Huu!)

Tuulee, tuulee
(Laulaa elämää taivas)

Hei, yli auringon vie
Laineiden valtatie
Nään tuulet tyyntyneet

Hei, kuka voitolla on
Hän on löytävä tuomion
On tuulet tyyntyneet

(Huu!) Tuulee, tuulee
(Laulaa elämää taivas)

Hei, minä maljani join
Jumiin jäi ihminen
On tuulet tyyntyneet

Hei, valo pimeyden toi
Ja sen kauneutta kommentoi
"On tuulet tyyntyneet"

Jääkylmää on syys, syö toisiansa valheet
Yönmustaa kun myy, lyö karma lapsiaan
Nuo kauneimmat maan nyt sanoista palkan saa
Nuo kauneimmat maan

(Huu!)

Hei, polut kaartuivat pois
Kenen syytä on
Nää tuulet tyyntyneet?

Hei, kun sivun kääntää
Jäi myrskymme mylvimään
Taa ne pääsimme jättämään

Jääkylmää on syys, syö toisiansa valheet
Yönmustaa kun myy, lyö karma lapsiaan
Nuo kauneimmat maan nyt sanoista palkan saa
Nuo kauneimmat maan

Olet nuori ja löydät tiesi
Kevättuulessa kuiske pieni
Kantaa maailman ääriin

Viima tahtoisi vallan ottaa
Myrskyn voimalla vahingoittaa
Vaivu enkelin... vaivu enkelin suojaan

Jääkylmää on syys, syö toisiansa valheet
Yönmustaa kun myy, lyö karma lapsiaan
Nuo kauneimmat maan nyt sanoista palkan saa
Nuo kauneimmat maan

Jääkylmää on syys, syö toisiansa valheet
Yönmustaa kun myy, lyö karma lapsiaan
Nuo kauneimmat maan nyt sanoista palkan saa
Nuo kauneimmat maan

(Huu!)

~~~~~~~~~~

Matomatka

Martti-mittari näin lähtee matkaamaan
Hän on vielä pieni, vaan valmis maailmaan
"Tiedän mihin mennä, tai ehken sittenkään
Mutta siitä viis, löydän reitin pään"

Vastaan luikertaa kyy
Kyy auttaa opasteillaan
Tuhatjalkainen sanoo "Kuole en
Jos syödä sut saan"

Matkallaan (Näkee hän monet hassut paikat maan)
Uudestaan (Kokee hän, miten yksin seikkaillaan)
Matkallaan (Kokee hän monet hassut paikat maan)
Uudestaan (Näkee hän, kokee hän, kokee hän)

Matkallaan (Näkee hän monet hassut paikat maan)
Uudestaan (Kokee hän, miten yksin seikkaillaan)
Matkallaan (Kokee hän monet hassut paikat maan)
Uudestaan (Näkee hän, kokee hän, kokee hän)

Martti-mittari matomatkallaan
Kulkee kauas pois nähden ihmeet maan
Lammen tuolla puolen on jotain vihreämpää
Liikkuu pieni ruumis, hytkyy pikkuinen pää

Matkallaan, uudestaan
Matkallaan, uudestaan

Matkallaan (Näkee hän monet hassut paikat maan)
Uudestaan (Kokee hän, miten yksin seikkaillaan)
Matkallaan (Kokee hän monet hassut paikat maan)
Uudestaan (Näkee hän, kokee hän, kokee hän)

(Näkee hän monet hassut paikat maan)
(Kokee hän, miten yksin seikkaillaan)
(Kokee hän monet hassut paikat maan)
(Näkee hän, kokee hän, kokee hän)

~~~~~~~~~~

Suruisuus

(Huu! Huu!)
(Huu! Huu!)

Suruisuus alla kivisen kasvon
Suruisuus alla naamion machon
Yhteinen on salaisuus
Suruisuus, suruisuus

Suruisuus taas eilen luoksemme sousi
Suruisuus, olet nuoli, mä jousi
Siis miksi päädyn laukaisuun?
Suruisuus, suruisuus

Päämäärätön on matkamme tää
Yhtäkkiä sun naamasi ärsyttää
Päämäärätön on juttumme tää
Yhtäkkiä sun lähtösi itkettää

Suruisuus, suruisuus
Suruisuus, suruisuus
Suruisuus, suruisuus
Suruisuus, suruisuus

Suruisuus alla kivisen kasvon
Tän kasvon jos virneeseen taion
Näät läpi sen ja paljastuu
Pelokkuus, pelokkuus

Suruisuus, suruisuus
Suruisuus, suruisuus
Suruisuus, suruisuus
Suruisuus, suruisuus

Päämäärätön on matkamme tää
Yhtäkkiä sun naamasi ärsyttää
Päämäärätön on juttumme tää
Yhtäkkiä sun lähtösi itkettää

(Huu! Huu!)
(Huu! Huu!)

Suruisuus, suruisuus
Suruisuus, suruisuus

Suruisuus jää taakse monen naamion
Suruisuus jää taakse monen naamion
Suruisuus jää taakse monen naamion
Suruisuus, suruisuus

~~~~~~~~~~

Taalainmaa kuningas

Unia me kaikki näemme,
niitä tosiksi luulemme toisinaan.
Kerran unta näin joka oli todellista (u-u-uuu)
Siinä oli muutama svensoni,
ne mua piti kuninkaanansa.
Taalaanmaata kaikin voimin hallitsin, sen sain.
Sitten kävi muutama ohari, tulikin kolari, ja kaikki meni päin mäntyä.
Kaikki mut pettikin, tuli tappioita, ja kaikki ei mennyt oikein...

Taalainmaan kuningas olen ikuinen ja voittamaton sielu kiukkuinen!
Kuningas Klaus ensimmäinen Taalainmaan voittamaton,
jota
kukaan ei voita ainakaan heti,
tai niin kauan kun puolustus pitää tai
kun tulee Norskit.
Olen kuningas voittamaton,
Taalainmaa valtioni on
Yrittämään tulla saa...

Sota voitetaan Suomea vastaan aina,
kaikki mua kummartaa nyt.
Elämä hymyilee nyt (u-u-uu)
Sitten kävi muutama ohari, tulikin kolari, ja kaikki meni päin mäntyä.
Kaikki mut pettikin, tuli tappioita, ja kaikki ei mennyt oikein...

Taalainmaan kuningas olen ikuinen ja voittamaton sielu kiukkuinen!
Kuningas Klaus ensimmäinen Taalainmaan voittamaton,
jota
kukaan ei voita ainakaan heti,
tai niin kauan kun puolustus pitää tai
kun tulee Norskit.
Olen kuningas voittamaton,
Taalainmaa valtioni on
Yrittämään tulla saa...

(Voittamaton kuningas hän on)
(Voittamaton kuningas hän on)
(Voittamaton kuningas hän on)

Taalainmaan kuningas olen ikuinen ja voittamaton sielu kiukkuinen!
Kuningas Klaus ensimmäinen Taalainmaan voittamaton,
jota
kukaan ei voita ainakaan heti,
tai niin kauan kun puolustus pitää tai
kun tulee Norskit.
Olen kuningas voittamaton,
Taalainmaa valtioni on
Yrittämään tulla saa...

~~~~~~~~~~

Pätevä syy

Macho pyssyt suuntaa
Ja liuennut on rautalintu tyhjyyteen valtavaan
Konservatiivi mylvii
Ferraristi hien pois pyyhkii

Kai kaikella on oltava
Niin alkunsa kuin loppunsa
Se jotenkin sulautunee avaruusvirtaan

On maailma suuri, mut silti mä vain uskon:
Voi ehkä kaikkeen pätevä syy löytyä

Hittibiisi kuuluu
Voittoarpa poimiutuu

Kai kaikella on oltava
Niin alkunsa kuin loppunsa
Se jotenkin sulautunee avaruusvirtaan

On maailma suuri, mut silti mä vain uskon:
Voi ehkä kaikkeen pätevä syy löytyä
On maailma suuri, mut silti mä vain uskon:
Voi ehkä kaikkeen pätevä syy löytyä

Mä ajan ja paikan laeista haeskelen
Ne jäljet, mi kertovat totuudet nuo

On maailma suuri, mut silti mä vain uskon:
Voi ehkä kaikkeen pätevä syy löytyä

On maailma suuri, mut silti mä vain uskon:
Voi ehkä kaikkeen pätevä syy löytyä
On maailma suuri, mut silti mä vain uskon:
Voi ehkä kaikkeen pätevä syy löytyä

~~~~~~~~~~

Upotin U-Bootin

Hei, soudan aavoja päin näyttäen taitoni
Miss' U-Boot uppoaa
Hei, mua kantava on punatähteni rakkahin
Siel U-Boot uppoaa

Hei, nämä aironi on luotuja lyömiseen
U-Bootkin uppoaa
Hei, tämä taktiikkani täysin aukoton hallitsee
U-Bootkin uppoaa

Ei vastustajaa käy sääli, kun mä isken
Ei tekniikkakaan saa pohjaa pettämään
Kun arvuutellaan: ken pahuutta höyhentää?
Oon vastauksesi

Hei, piru jälleenkö näin aliarvioi
Pienpurren mahtavan
Hei, Łódź, Praha ja Pest, Berliini ja Varsova
Vapautustaan oottavat

Ei vastustajaa käy sääli, kun mä isken
Ei tekniikkakaan saa pohjaa pettämään
Kun arvuutellaan: ken pahuutta höyhentää?
Oon vastauksesi

Vuodet vierii leikekirjaan, tarttuu mätä purren pintaan
Paikat herkästi vuotaa
Uusiin voittoihin vielä uskoo, palauttaa vanhan tahtoo
Vuotaa herkästi, silti eespäin se seilaa

Ei vastustajaa käy sääli, kun mä isken
Ei tekniikkakaan saa pohjaa pettämään
Kun arvuutellaan: ken pahuutta höyhentää?
Oon vastauksesi

Ei vastustajaa käy sääli, kun mä isken
Ei tekniikkakaan saa pohjaa pettämään
Kun arvuutellaan: ken pahuutta höyhentää?
Oon vastauksesi

~~~~~~~~~~

Madonna ja huora

Iskin gentlemannin mutta illan annin
Tiivistäisin: yhteen emme sopineet
Stoori on jo tuttu, aina sama juttu
Jätkissä on jäykkää pelkät asenteet

Madonnat ja huorat juoniansa luovat
Välimuodot usein torjutaan
Ehkäpä poikkeat?
Kokonainen oon, koko naisen saat

Tahdon oikean miehen, en pyhimystä
En typerystä, en vetelystä
Tahdon rakkautta, kiihkoa, elämystä
En esitystä, vaan palavaa näkemystä

Melko itsevarmaa, luotani et karkaa
Kiltti/tuhma-moodeja kun vaihdellaan
Mielikuvitusta vielä kaivan susta
Vaihtuu jäyhä jyystö sensuellimpaan
Kokonainen oon, vie mut hurmioon

Tahdon oikean miehen, en pyhimystä
En typerystä, en vetelystä
Tahdon rakkautta, kiihkoa, elämystä
En esitystä, vaan palavaa näkemystä

Tahdon oikean miehen, en pyhimys oo
Ei pyhimys käy

Lalalala, lalalalala, lalala lala la
Oo-oo-oo...
(Elämys jaa)

Tahdon oikean miehen, en pyhimystä
En typerystä, en vetelystä
Tahdon oikean miehen, en pyhimys oo
Ei pyhimys käy

~~~~~~~~~~