1. Rakkain puuttuu
2. Hiekkalaatikkohäät
3. Todellisuutta paossa
4. Pahegalleria

~~~~~~~~~~
Rakkain puuttuu


Päällekkäin liityttiin
Siihen aina päädyttiin
Koskin sua, äännähdit hiljaa
Hierouduimme vastakkain
Sattui muuvit kohdakkain
Oli kaikki seesteistä

Vuodet lähti vierimään
Aamuin illoin kierimään
Päästiin kuin ennenkin
Mutta aivan yllättäen
Vieraat miehet kiidättäen
Sinut eräs päivä kantoivat pois

Kun rakkain puuttuu, sydän itkee illoin
En voi löytää kai milloinkaan sun kaltaistas
WC-ankka salaisuudet nähdä sai silloin
Kun sut kosketukseen houkuttelin

Vanha pois, nuorempaan vaihduit, kulta
Kurjempaan elämäni tää hetkessä meni
Kutsui uusi päällekkäin
Siitä nautin hetkittäin
Mutta sinusta haaveilin

Posliinistas unta näin
Muodot hellät pyllyssäin
Tunsin, mutta toiveissain
Muuttui kämppä tyhjemmäks
Hellä hetki synkemmäks
Tahdoin takaisin menneeseen

Kun rakkain puuttuu, sydän itkee illoin
En voi löytää kai milloinkaan sun kaltaistas
WC-ankka salaisuudet nähdä sai silloin
Kun sut kosketukseen houkuttelin

Vain itsesäälini jäljellä on
Sängyn vangiksi mä nytkin liimaudun
Sinut talo kaipaisi niin paikalleen

Kun rakkain puuttuu, sydän itkee illoin
En voi löytää kai milloinkaan sun kaltaistas
WC-ankka salaisuudet nähdä sai silloin
Kun sut kosketukseen houkutin

WC-ankka salaisuudet nähdä sai silloin
Kun sut kosketukseen houkuttelin

~~~~~~~~~~
Hiekkalaatikkohäät


Kanssa naapurin Tapsan me leikit leikittiin
Ehkä katseet pienetkin vaihtui
Kaunis kesäaurinko loistaa taivaankannella
Jätski sulaa mun sormiini

Sitten suunsa aukaisi: Tiina, tuutko vaimoksi?
Okei! mä huudahdin
Henrit, Hilmat kutsutaan juhliin meidän pihamaan
Pappi olkoon vaikka isäsi sun!

Valmista on nyt hiekkalaatikkohäissämme
Saan sulta namisormuksen sormeen
Pappi voikin siunauksensa antaa
Kruunaa pusu sun mintunmakuinen tän päivän

Hiekkakakku leikellään, lautasille laitetaan
Kyllä kelpaa, ja nauramme kilpaa
Miiat, Markut hymyilee, onneen meidät saattelee
Kiitos kuuluukin kaikille

Käsikkäin kuljetaan tuolle puolen pihamaan
Puumajaan häämatkalle
Sarjikset me luetaan, päälle vielä halitaan
Makoilemme vain vierekkäin

Valmista on nyt hiekkalaatikkohäissämme
Saan sulta namisormuksen sormeen
Pappi voikin siunauksensa antaa
Kruunaa pusu sun mintunmakuinen tän päivän

Ilta laskeutuu, pyydetään jo sisään
Isä lupaa: saatte huomenna jatkaa
Märkä pusu poskelle ja sit sänkyyn

Valmista on nyt hiekkalaatikkohäissämme
Saan sulta namisormuksen sormeen
Pappi voikin siunauksensa antaa
Kruunaa pusu sun mintunmakuinen päivän
Pappi voikin siunauksensa antaa
Kruunaa pusu sun mintunmakuinen tän päivän

~~~~~~~~~~
Todellisuutta paossa

Kaikki on väärinpäin
Eessäin taas ne katseet näin
Roolin saan - seikkailu kutsuu
Performanssi jännittää
Saattaa pientä sisimpää
Mutta sen voi selvittää

Metsän siimes kutsuu mua
Anna tunteen voimistua
Vain taivas kuunnelkoon
Kaupunkiin en koskaan jää
Luotaantyöntö hämmentää
Ketunkolossahan kotona oon

Puurummut soi, nyt kipitellä maastossa saa
Tää on mun todellista maailmaa
Rummut soi, ne elämääni lyö tahtejaan
Tää on mun todellista maailmaa vaan

Huumassa perjantain
Uuden muodon mä sain
Nykyään paljon vahvempi olen
Tänne pystytetty on
Leikkikenttä auringon
Jossa omistan hallinnon

Telmin kanssa pupujen
Symbioosi riemuinen
Täällä kaikkiin kytkeytyy
Toisen kunnioitus saa
Yhteiskunnan larppaamaan
Josta hehkuu se onnessaan

Puurummut soi, nyt kipitellä maastossa saa
Tää on mun todellista maailmaa
Rummut soi, ne elämääni lyö tahtejaan
Tää on mun todellista maailmaa vaan

Sammalpeiton alla yöt nukkua saan
Minkä luonto ottaa, sen se antaa myös
Oma kolo lämmin on taas kotini

Puurummut soi, nyt kipitellä maastossa saa
Tää on mun todellista maailmaa
Rummut soi, nyt kipitellä maastossa saa
Tää on mun todellista maailmaa
Rummut soi, ne elämääni lyö tahtejaan
Tää on mun todellista maailmaa vaan

~~~~~~~~~~
Pahegalleria


Ahmintaan hurjimpaan
Sorrun päivä kerrallaan
Mausteineen taas ruoka maistuu
Annoskoosta sätkyn saan
Vaihda keitto suurempaan
Pienet täyt nälän jättää

Aamun syöppö valloittaa
Syöden kaalipiirakkaa
Se vie mut taivaaseen
Muikun päistä herkun teen
Niiden vuoksi soudan veen
Olla tahdon vuoksi herkuttelun

Kun syön, kun juon, on olo mulla niin maukas
Näin kun teen, mun iso vatsa suurenee
Yö kun saa, mut levon hetki vie tuutumaan
On haaveet odotusta joulupöydän

Viinit myös kiinnostaa
Beaujolais pinnat saa
Raikas, marjaisa juojansa makuun
Toinen pullo häämöttää
Minne haihdut raitis pää?
Ilta on vienyt nautintoon

Ehkä vielä samppanjaa
Voi juoda lipsuttaa
Juhlan luo se kuplillaan
Vanha juoppo innostuu
Virranneesta kastui suu
Tyhjät pullot voi kierrättää

Kun syön, kun juon, on olo mulla niin maukas
Näin kun teen, mun iso vatsa suurenee
Yö kun saa, mut levon hetki vie tuutumaan
On haaveet odotusta joulupöydän

Olo uupunein, sormi vielä nousee
Sytkärillä kärvennystä harrastan
Elän polttamalla ison sikarin

Kun syön, kun juon, on olo mulla niin maukas
Näin kun teen, mun iso vatsa suurenee
Taas nautin, on olo mulla niin maukas
Näin kun teen, mun iso vatsa suurenee
Yö kun saa, mut levon hetki vie tuutumaan
Mun haaveet odotusta herkkujen on

~~~~~~~~~~