1. Pörröpää
2. Matkamme
3. Argumentum ad ignorantiam
4. Viimeiset masokistiset nautinnot
5. Smörgåsbord
6. Sinisen pillerin suosija

~~~~~

Pörröpää

Pörröpää, linnun kaltainen
Työntyi korpeen, niin löytäisi sen
Peloton mies kuiskauksen kuullessaan

Sammaleet, puut, marjat, hei!
Vahvoin ottein mies kätköön vei
Tarraa helmaan, kun vihjaa hän
Poloinen on mielellään

Suu suppuun, kuu
Tähdet kaikotkaa
Ujot riehaantuu
He syö toisistaan

Kun torkahtaa mies huokaillen
Vieras tonkii, vie menneisyyden
Sen vaihtaa omaan
Se tylsää on, arvoton

Aa-aa… Karkutie on mielessään
Vaan mies nousee – No, jos lämmitellään
Huomenna miestä harmittaa
Nyt suudellaan

Suu suppuun, kuu
Tähdet kaikotkaa
Ujot riehaantuu
Kilvan syö toisistaan

Kun torkahtaa mies huokaillen
Vieras tonkii, vie menneisyyden
Sen vaihtaa omaan, se tylsää on
Huomenna miestä harmittaa

Suu suppuun, kuu (uu-uu-uu…)
Tähdet kaikotkaa
Ujot riehaantuu (mmm… joo…)
Kilvan syö toisistaan
Syö toisistaan
Kilvan syö toisistaan

~~~~~

Matkamme

Valtatie turbulenssissa
Istut siinä pää painuksissa
Näytät hiukan oudolta yölläkin

Kiihdytät, ei seinää näy
Jarrupoljin vain kauemmas käy
Ethän huomaa, kun otan sen haulikon
Jos tarve on?

Nyt matkaa teen
Toiseen maailmaan
Tänään voiton vien
En jää seuraamaan

En ylläty, jos liikahdat
Aistin kyllä ne suunnitelmat
Vaatteiden alla on hyönteinen
Syntynyt

Ooh… Hengitän yö kerrallaan
Etsin reitin hyvään itsemurhaan
Kun tartun rattiin, päättyy tie
Game overiin

Nyt matkaa teen
Toiseen maailmaan
Tänään voiton vien
En jää vain seuraamaan

En ylläty, jos liikahdat
Aistin kyllä ne suunnitelmat
Vaatteiden alla on hyönteinen
Kun tartun rattiin, päättyy tie

Nyt matkaa teen, huuu-uooh...
Toiseen maailmaan
Tänään voiton vien, mmh, niin
En jää vain seuraamaan
Vain seuraamaan
En jää vain seuraamaan

~~~~~

Argumentum ad ignorantiam

Vankilaan miksi suljettiin?
Missä oikeus? Se kadotettiin
Mutten jäänyt paikoillein kärsimään

Karkuruus, jos toteutan suunnitelman
Voin selvitä pois, elää jälleen
Mun suunnat vie vapauteen, ei pelko näy

Jos jahtiin käyt
Et voi saavuttaa
Jätän askeliin
Yön kuiskaukset vain

Sen minne meen, voit aavistaa
Leikki jatkuu, en pelastukaan
Näin tuulensuojaan jää kuolemaan
Sankaruus

Joo... määränpää on kaukaisuus
Ääriviivat katuun piiloutuvat
Sun kohde lentää täältä pois
Jäljettömiin

Jos jahtiin käyt
Et voi saavuttaa
Jätän askeliin
Öiset kuiskaukset vain

Sen minne meen, voit aavistaa
Leikki jatkuu, en pelastukaan
Näin tuulensuojaan jään kuolemaan
Sun kohde lentää täältä pois

Jos kohtuus käy, joo...
Sen voin saavuttaa
Salaa askeliin
Joo-oo... syytön oikeuden saa
Oikeuden saa
Syytön oikeuden saa

~~~~~

Viimeiset masokistiset nautinnot

Haavojain suola kirveltää
Tunnen poltteen, kun tuskaa kerjään
Sen mä teenkin, antaudun kärsimään

Satuttaa ja kouristaa tosi paljon
Mä nautinnon saan suurenmoisen
Se kannustaa kuolemaan, sen haluan

Mä sohaisen
Puukon saan selkään
Kivun tiedostan
Kun kuoloon nyt käyn

Mun kärsimys, se naurattaa
Kuolen viimein, mut pian haudatkaa
En aio surra, se on turhaa
Itkeä

Au… toteutan rajun surman
Ikävyydet ovat eilispäivää
Päätin mä jättää hyvästit
Uuvun tähän

Mä sohaisen
Puukon saan selkään
Kivun tiedostan
Siksi kuoloon nyt käyn

Mun kärsimys, se naurattaa
Kuolen viimein, mut pian haudatkaa
En aio surra, se on turhaa
Päätin mä jättää hyvästit

Mä sohaisen, huu…
Puukon saan selkään
Kivun tiedostan, auh ouh…
Siksi kuoloon nyt käyn
Kuoloon nyt käyn
Siksi kuoloon nyt käyn

~~~~~

Smörgåsbord

Tuppisuu mulle kelpaa ei
Kulkukissa sun kielenkö vei?
Käyttökohteen löytäisin täältäkin

Vaikenet, ja uhmaat mun arvovaltaa
Vaan vastustus on helppo murtaa
Kun vainun saat, reitti uus kun aukeaa

Mun smörgåsbord
Venus tarjoaa!
Niin täydellinen
Nyt annoksen saat

Saa koskea, ei katsella
Siksi silmäs on sidottuna
On aistimusta jo muutenkin
Riittämiin

Oo... juuri noin
Saa maistella kaikki herkut
Kunhan puhtaaksi astiansa nuolee
Sääntö on
Ehdottomin

Mun smörgåsbord
Venus tarjoaa!
Niin täydellinen
Ja nyt annoksen saat

Saa koskea, ei katsoa
Siksi silmäs on sidottuna
On aistimusta jo muutenkin
Kun herkkubuffet aukeaa

Mun smörgåsbord, oo...
Venus tarjoaa!
Niin täydellinen, mm...
Ja nyt annoksen saat
Annoksen saat
Ja nyt annoksen saat

~~~~~

Sinisen pillerin suosija

Tuo kung fu kiihkon parkettiin
Taito karttuu Matrix-markettiin
Väistöliikkeet ohjelmaan koodataan

Huudat:
'Seis! Stop, seis, Bruce Leet, tauko luokkaan!
Nyt punaiseen psyyket ohjaan
Ken puraisee pilleriin, käy trilleriin...'

Jään Matriisiin
Sikeyteen siniseen
Kädet kalteriin!
Muut taivaan hylkää

Voi, riistäjää - se lypsää mua
Symbioosiin pliis kiusaantukaa
En siitä piittaa
Voin kelpuuttaa harhojaan

O-oo-ou... Suuttukaa!
Ja sotailuun hinku luokaa
Korvat suljen, jos saan
En viitsi voittaa -
Vapauttaa vain kooma pään

Jään Matriisiin
Sikeyteen siniseen
Kädet kalteriin!
Totuus taivaan hylkää

Oi, riistäjät, mua lypsäkää!
Kiitos teidän, on kaikki hyvää
Jos mechabotein me hyökätään
Vain heikkouttamme rukoilen

Jään Matriisiin, uu-aa...
Sikeyteen siniseen
Kädet kalteriin, ou, jee!
Totuus taivaan hylkää, taivaan hylkää

Totuus taivaan hylkää

~~~~~