Hukassa
Löydä hän ei sieluaan ja yksinään sammaltaa
Vain alkuun tahtoo takaisin, hän rauhaa kaipaa
Yksityisyys jaellaan, ei elämää laisinkaan
Hän välttää katseet syyttävimmät ja kotiinsa jää

"Olen suurin, häikäisen, saa tuijottaa!"
Julkisuuden armeijaan hän retkahtaa

Ilojaan hän saa vain yksin hehkuttaa
Ei kansa itsestään voi silmää irrottaa
Ahdistaa jo saa, hän yksin taivaltaa
Koko maailma vastustaa, myös itse itseään
Ahdistaa

Moraalin hän unohtaa, faninsa järkyttää
Hän salat menneen paljastaa, jo lööpit kirkuu
Kääntää katseet miestenlehtisiin ja pintansa paljastelee
Jo fanilauma kaikkoaa, hän huudahtaa saa

"Ei faneja, paparazzeja
Ei kriisejä!"

Ilojaan hän saa vain yksin hehkuttaa
Ei kansa itsestään voi silmää irrottaa
Riemuiten jo saa, hän yksin taivaltaa
Koko maailma vastustaa, myös itse itseään
Riemuitaan

-----
Haalistuu
Umpiossa keskenään me lempeä maisteltiin
Vei aika meidät mennessään ja hetken kauniin
Rakkauden heränneen voi helposti tunnistaa
Vahvin tunne loi lämmikkeen, se hehkui lujaa

Sitten aivan yllättäin sut kutsuttiin
Peitin kyynelpisaroin sut suudelmiin

Tyhjentyy mun syys, en jaksa ponnistaa
On täysin himmennyt mun vanha onnenmaa
Haalistuu mun syys, vie muistot menneeseen
Värit mustavalkoiseen jo näytti vaihtuneen
Haalistuu

Syksyn viima viilentää ja lehdetkin puista tuo
Se yksinäistä korpeaa ja rukka vain juo
Elää ilman toisen palvontaa mun värit entiset pois harjaa
En yksin jaksa talven selkään, syys haavoittaa

En yksinäin löydä rakkauteen
Se loittonee

Tyhjentyy mun syys, en jaksa ponnistaa
On täysin himmennyt mun vanha onnenmaa
Haalistuu mun syys, vie muistot menneeseen
Värit mustavalkoiseen jo näytti vaihtuneen
Haalistuu

Värit vie

-----
Masentava laulu

Hammaspeikko ahdistaa taas pikkuista kulkijaa
Ja kukkaruukun päähän saat - näin haaveet auttaa?
Vaikeus kohtaa yllättäin, taas piruja maalaillaan
Auta silloin ei "yksin jäin", jäät nyyhkysi taa…

Raskas vaihtuu raskaampaan, sen alle jäät
Satunnaisuus piilottaa sun määränpään

Niin vain käy, niin on - mies löytää ahdingon
Ja prinssi prinsessaa ei saanut milloinkaan
Niin vain käy, niin on - näät ehkä auringon
Mutta auto hurruttaa sun päältä kohta taas
Niin vain käy

Anna kaiken olla vaan, ei väliä milläkään
Voit vaihtaa laulun laahaavaan, tää on niin synkkää
On turhaa tehdä mitään, niin vain käy - siis ruveta harkintaan ei
Kun aivot aivoistaan tyhjentää
Vaan tyhjyys jää

Oo päässäs vaan, anna olla vaan
Oo päässäs vaan

Niin vain käy, niin on - mies löytää ahdingon
Ja prinssi prinsessaa ei saanut milloinkaan
Niin vain käy, niin on - näät ehkä auringon
Mutta auto hurruttaa sun päältä kohta taas
Niin vain käy

Niin vain käy

-----
Lätkäjätkä lätkässä

Neitipoika yksin jäi
Hän uppoutuu mietteisiin
Miks poikkis muita nuolikaan
Leikkien huoraa?

Sivusta on seurannut
Yks uros, ah, miehinen
Tuo joka häntä hintiksi niin
Usein haukkuikin

Ääni kellon muuttuikin, nyt valjennee
Lätkäjätkä paljastaa salaisuuden

Suudelmaan kaappaa
Ja sillä hämmentää
Niin kauan kaivannut
On poikarakkautta

Kiusaajaa katsoo
Vaan ymmärrä hän ei
Ennen murjoi nyrkillään
Nyt hellii poskiaan
Kiihkossaan

Poika exän unohtaa
Kun huulia kuumottaa
Utelee yllättäjältään
Mistä kiikastaa?

Jätkä ulostautuu kaapistaan
En hetero mä ollutkaan, en
Sut kerran huomatessani mä
Vain lyyhistyin

Voi elämä, on kuin saippuaa
Voi elämä...

Suudelmaan kaappaa
Ja sillä hämmentää
Niin kauan kaivannut
On poikarakkautta

Kiusaajaa katsoo
Vaan ymmärrä hän ei
Ennen murjoi nyrkillään
Nyt hellii poskiaan
Kiihkossaan
Lätkässä

-----
Unohtaa

Ilta yöhön hiljaa taas jatkaakin kulkuaan
Sydämeni sulle jälleen lyö, rintaa viiltää
Yksinäisyys seuranain käyn sänkyyni nukkumaan
Liian paljon kiinni mussa oot, en irrottaa

Sanomatta silloin jäi se tietenkin
Nyt sen tunnustaakin voin, sua rakastin
Unohtaa, en saa, mä sua kai milloinkaan
Mun sielun kultahaat saat jälleen laulamaan
Unohtaa, et saa, se voisi haavoittaa
Jää elämään syvät tunteet, jos ne tunnet uudelleen
Unohtaa

Tulisitko takaisin minun luo sittenkin
En olisi se törppö mies, olin tietenkin
Tästä eteenpäin sua ajattelen ja kanssas löydän onnen kaikkein suurimman
Miten voisin sinut vielä valloittaa?

Tuutko taas takaisin, takaisin
Tuutko taas

Unohtaa, en saa, mä sua kai milloinkaan
Mun sielun kultahaat saat jälleen laulamaan
Unohtaa, et saa, se voisi haavoittaa
Jää elämään syvät tunteet, jos ne tunnet uudelleen
Unohtaa

Unohtaa

-----
Marttyyri vastaan marttyyri
Kosketus sua puistattaa, niin vieraana kyytiin jäit
Kun rakkaus ei voi todistaa: on toisin, ei näin
Antautuisin syytöksiin, vaan hermostun valheisiin
Ei tunne nainen armoa, ei
Totuus matelee

Tämä duo mestautuu nyt aaveeseen
Vieras viima egojaan vain suutelee

Todisteet puuttuu, jää vainoharhaisuus
Tää päätön nöyryytys ja paine vaatettuu
Yönmustaan kuosiin - istuu se marttyyriin
Kumman huuto-oikeuteen tuo rooli näyttelee?
Saat koittaa...

Läpi kehoni sä näät, on esitys riistävää
Jos pyydän hieman harkintaa, et taida sietää
Sä saat luoda telenovelaa - vaan käsikirjoitus falskaa, jee
Jos liity en nurjaan tarinaan, syypää kai lien

Oot raadellut
Huudellut eloon pahaa oloos!

Todisteet puuttuu, jää vainoharhaisuus
Tää päätön nöyryytys ja paine vaatettuu
Yönmustaan kuosiin - istuu se marttyyriin
Kumman huuto-oikeuteen tuo rooli näyttelee?
Saat koittaa...

Petyt vain

-----
Soitellaan

Hitaasti kun avautuu mun silmäni aamulla
Ja mä en heti hahmota missä mä oon
Yhtäkkiä muistan taas, mä lähdinkin mukaan sen
Unelmien Prinssin, oi, niin varmaankin joo

Mut se herää juuri nyt, voi helvetti
kun mä koitan hiipiä ovelle päin

Soitellaan, hei hei, en tartte kahvia
Mul onkin kiire jo, öö, kissaa ruokkimaan
Soitellaan, mä meen ja löydän aseman
ihan itse varmaankin, tai bussipysäkin
Soitellaan

Nyt oikeesti mun täytyy kyl jo suunnata kotiin päin
Joo oli ihan kivaa hei, ja sitten mietin
No mut mennään näillä kuitenkin, hei miten voisin kadota vaan
Sillei hyvästellä nätisti, ja mennä pois

Hei usko pois, usko pois nyt on
hirvee kiire...

Soitellaan, hei hei, en tartte kahvia
Mul onkin kiire jo, öö, kissaa ruokkimaan
Soitellaan, mä meen ja löydän aseman
ihan itse varmaankin, tai bussipysäkin
Soitellaan

Soitellaan