1. Lääh mikä peppu
2. RedOne
3. Sattuu
4. Sinisilmäisyyden loppu
5. Mies, ellen muu
6. Miehet ja naiset (Tarrautuu)
7. Merirosvotar

Kaavana toimii 8-6-4-3-2-1-(0)

 

~

Lääh mikä peppu

2 girls 1 cup
Mä karvapehko suuri oon
Suu on piimää
Ou jeeooeeoeeoo… Jotain läpinäkyvää

Sain pepun taikaa huulillein
Hunajaa niin maistuvaa
Mun lihasjöntit naiseen vein
Kiitostaan näin nakuaan

Sä oot kaunis niin
Kroppas sun maistuu hyvältä, kiihotun
Huuliin saan tuntumaa
Nain pakarapintaa

Joo-oo… Se pyöreä peppu
Joo-o-oo… Sen läskiin lönttiin takerrun
Joo-oo… Lääh mikä peppu
Kurvikkuus on ase uus

Näin pyllys tyynyn virkaa vie
Suu on vain tie aukkohon
Ei monet aktit turhaa lie
Siitä saa pääpalkinnon

Sä oot kaunis niin
Kroppas sun maistuu hyvältä, kiihotun
Huulet saa mussuttaa
Naidessa pakarapintaa

Joo-oo… Se pyöreä peppu
Joo-o-oo… Sen läskiin lönttiin takerrun
Joo-oo… Lääh mikä peppu
Kurvikkuus on ase uus

Tee mun Taivaaseen Maa
Vatsaas möykyn saan
Tee mun Taivaaseen Maa
Panen paisumaan!

Tissiperseseksi kiihottaa
*psykopaattista pervonaurua*... Siis D44

O-oo-ooh... O-ou jee... O-oo-ooh...
Sut ohjaan ällöyteen

Joo-oo… Se pyöreä peppu
Joo-o-oo… Sen läskiin lönttiin takerrun
Joo-oo… Lääh mikä peppu
Kurvikkuus on ase uus, ah

~

RedOne

Persiilleen män
Surkeus tämä tulos on
Kotimaani parkuu-uu-uu-uu-uuu
Syitä etsimään se käy

Hei mistä ihmeestä RedOne kaivoi tän?
Ö-mapista? (Joo, joo, joo)
Jää Gagan leidin jälkeen reilusti tää
Halpista vain

Ja juu: kuutamoon kurkottaa
Mutta lammikkoon mutaiseen
Pulahtaa, läsähtää
Ja perään mä huudan:

(RedOne!) Hei mitä sä sähläät?
(RedOne!) Kuin Barulin maalilla oot
(RedOne!) Mitä sä sähläät?
Floppaajaa ei palkita (ei, ei, ei)
 
Hei miks sä vaivauduitkaan aikaasi
Tähän tuhlaamaan?
Kun ei edes arkkivihollista
Kukistettu

Ja juu: kuutamoon kurkottaa
Mutta lammikkoon mutaiseen
Kellahtaa kumolleen
Hänen peräänsä huudan:

(RedOne!) Hei mitä sä sähläät?
(RedOne!) Kuin Barulin maalilla oot
(RedOne!) Mitä sä sähläät?
Floppaajaa ei palkita

Mitä laskutitkaan tästä roskasta
Mitä laskutitkaan, palauta se nyt!

Pysy omissa bisneksissäs vaan, hehe
Heippa!

O-oo-oo, o-oo-oo jee, o-oo-oo...
Floppaajaan syljetään

(RedOne!) Hei mitä sä sähläät?
(RedOne!) Kuin Barulin maalilla oot
(RedOne!) Mitä sä sähläät?
Floppaajaa ei palkita, ei

~

Sattuu

Huumeen tuomaa, oi kuutamoni riivaa...
Muistellaan taas, eeh, oih, eilisillan juhlintaa...

***

Ain' stailaan lettii viimeiseen
Joko saan naida sun kaa?
Paan juomaas jauheet, taikuuteen nojataan
Nainen sut saan!

Ja kuu irvistää ruudun taa
Haistaa vilpin, mut tuomitsee:
"Loinen tuo, housuissaan ei pysy, voi houkkaa!"

Oo-ou, sua isken, se sattuu
Oou-ou, et huomaakaan kuomaasi, uuh!
Oo-ou, itken, se sattuu
Kyökkiin tuu, huutaa mun suu

Mä duuniin turruin, ryhdyin bailaamaan
Ja sua paijaamaan
Kirkuu kiimaa, nuuhkii sua jäbä tää
Öljyinen pää

Niin kuu irvistää ruudun taa
Haistaa vilpin, mut tuomitsee:
"Loinen tuo, housuissaan ei pysy niljainen, rienaa!"

Oo-ou, sua isken, se sattuu
Oou-ou, et huomaakaan kuomaasi, uuh!
Oo-ou, itken, se sattuu
Kyökkiin tuu, huutaa mun suu

On tullut ikävä yö
Libidoo se syö
Oot mun ikävä yö
Tipu täitä lyö, eijeijei

Juomat kai vaihtoivat juojia, hehehehe...
Pyörryksiin.......

O-o-oo-ou, o-o-ou, jee
O-o-oo-ou, kyökkiin et koskaan tuu

Oo-ou, sua isken, se sattuu
Oou-ou, et huomaakaan kuomaasi, uuh!
Oo-ou, itken, se sattuu
Kyökkiin tuu, huutaa mun suu

~

Sinisilmäisyyden loppu

Saapuu aineet nyt Suomen rehevään maastoon
Tiedot viittaa: ei oo poietiinin voittajaa

Kun hiihdon paineet laajentuu
Pelko saa sulkeutumaan
Kun kouraan jää vain paljas luu
Tabut käy urheilijaan

Hurraa, luottaa voi lääkäriin
Hänhän plasmankin laajentaa
Letkuillaan onnen tuo
On tiedettä doping

Oh oh... on veressä voimaa
Voi ei, on menestys vähissä taas
Doping suonissa virtaa
Ken douppaa, saa palkinnon

Vie hybris hiihdon doping-skandaaliin
Se käy karpaasiin
Ja suoraan Suomeen suuntautuu heristys
Huijarimaa!

Hurraa, luottaa voi lääkäriin
Hänhän plasmankin laajentaa
Letkuillaan voitot suo
Ja uudet veret jo vaihtaa

Oh oh... on veressä voimaa
Voi ei, on häväistys tulossa taas
Doping suonissa virtaa
Ken käyttää, vie huomion

Sotku ruumiita toi
Ja päätyi oikeuteen
Ketku aineita möi
Syytös tutkitaan

Usko meni sininen loppumaan
Fy fan!

Oh oh oh oh... oh oh oh jeah... oh oh oh oh...
Vie sirkus huomion

Oh oh... on veressä voimaa
Voi ei, on valistus menossa taas
Doping suonissa virtaa
On doping tie tuomioon, kai

~

Mies, ellen muu

Syön olennaiset introt pois
Synnin sen todeksi teen
Mä vallan, maineen valtikkaa
Hamuan, siis kapuan

Ja oon sulle mies, ellen muu
Luokse tullessas hullaannun
Multa saat suudelman
Vaan vaihdatkin Perttiin

Oijoi... En taidakaan riittää
Oijoi... Mä halvasta tuotteesta käyn
Oijoi... Sanoisit suoraan
Vihjailet ja mumiset

Sä hätäännyt, kun oivallat
Et nään sisälle sun pään
Mut vien sut lemmen alkeisiin suurimpiin
Saat paketin

Ja oon sulle mies, ellen muu
Luokse tullessas hullaannun
Multa saat suudelman
Vaan silti vaihdatkin Marttiin

Oijoi... En taidakaan riittää
Oijoi... Mä halvasta tuotteesta käyn
Oijoi... Sanoisit suoraan
Vihjailet ja mumiset

Oi kuinka kiero oot, ja kuinka tahdon sut
Osaa suuttua en, kauneimmalle en

Jos oon sulle se oikee mies
Huuda

Oijoijoi... Oijoijoo... Oijoijoi...
Sä olet ihanne

Oijoi... En taidakaan riittää
Oijoi... Mä halvasta tuotteesta käyn
Oijoi... Sanoisit suoraan
Vihjailet ja mumiset

~

Miehet ja naiset (Tarrautuu)

Kauas kantaa
Ja maine levittäytyy
Kauas kantaa, kauas...
Maine kantaa eteenpäin

"On suhde naiseen junnaavaa
Ahdistaa elämä tää!
Ei jaksa, maailma laahustaa
Tarvitsen nyt määränpään!"

Sä saat määränpään... muutakin
Jos vain antaudut suuteloon
Huomaathan... konjakin
Oon valmiina juhlaan!

(Ostaa) saa miehet ja naiset
(Tarjota) voin himokkaan päivän ja yön
(Voitte) miehet ja naiset
Tarrautuu mun palleihin

"Mun rakkaus renttuun nukkui hiljaa pois
Se perkeleen mies!
Nyt hieman charmii uudella olla sois
Munaa, kenties?"

Sä saat määränpään... munaakin
Jos vain antaudut suuteloon
Tarjoilen... kumpaakin
4ever valmiina juhlaan!

(Ostaa) saa miehet ja naiset
(Tarjota) voin himokkaan päivän ja yön
(Voitte) miehet ja naiset
Tarrautuu mun palleihin

Jos tahtoo mieheltä mies, ei oo ongelmaa
Tahtoo mieheltä mies, joskus nainenkin!

Jos sä tahdot kuluttaa päivän mun kaa
Heheheh
Viissataa

Te ostatte
Mä tarjoon sen
Ja te voitte kiskoo mua palleista

(Ostaa) saa miehet ja naiset
(Tarjota) voin himokkaan päivän ja yön
(Voitte) miehet ja naiset
Tarrautuu mun palleihin uujeah

~

Merirosvotar

 

Usvaa nousee
Kukaan ei kareja nää
Tuuleen taipuu
Pää, josta kutrit nuo loimuaa

Ai luuletko sä, etten huomaa mä sua
Jo oot kartallain
Ei epäselvää, laivas kutsuu mua
Oon tosissain

Annat katseesi kuljettaa
Suoraan verkkoosi tarraudun
Irrottaa, milloinkaan
En tahtoisi koskaan

Oon nyt vallassa naisen
Oon niin valmis, kuin olla mä voin
Oon köysissä naisen
Antaudun, mä olen sun

Ahdistus iskee kiinni tajuntaan,
mitä mä teen?
Jos toisen miehen vietkin kajuuttaan
Mihin mä meen?

Annat katseesi kuljettaa
Suoraan verkkoosi tarraudun
Irrottaa, milloinkaan
En rysääsi löydä kai koskaan

Oon nyt vallassa naisen
Oon niin valmis, kuin olla mä voin
Oon köysissä naisen
Antaudun,mä olen sun

Köysi kireänä, keula etelässä
Köysi kireänä, tässä vielä oon

Jos vain purtesi auki mä saan
Kuiskaan

Oo...oo...oo... jee...oo..oo..
Antaudun, olen sun

Oon nyt vallassa naisen
Oon niin valmis kuin olla mä voin
Oon köysissä naisen
Antaudun, mä olen sun jeah