1. Cat lady
2. Vihdoin kohtaamme
3. Missä on mun "La La Love" ?
4. Karkoitus
5. Pois
6. Kellot kilahtaa
7. Kuumish
8. Hiipuvan rakkauden hiilet
9. Western Geisha
10. Teinitytön itku
11. Face

~~~~~
Cat lady


Näin viiksesi nuolen
Vatsaasi askellan, älä pakene
Myös pyörähdän selälleen
Vaan isken kun valtaan saan, älä pakene

Ja niin kuolee aivastuksiin
Uhri ensimmäinen
Kissankarvoihin jää uppeluksiin

Ja niin taas tapan aivastuksiin
Kolli toinenkin jää mirrin vankilaan
Luokseni hymyillen kutsun kehräten
Mirrin vankilaan

Ja niin sä kuulet sen naukauksen
Mä korvaasi kuiskaan sen
Miau, miau, miau, miau

Ja niin kuolee aivastuksiin
Uhri kolmaskin
Hän kissankarvoihin jää uppeluksiin

Ja niin kuolee aivastuksiin
Kolli viides, kuudes
Mirrin vankilaan
(Seitsemäs)
Uuden kehrään ympärillein
(Kahdeksas)

Uhriin myös yhdeksänteen, kymmenenteenkin käyn

Niin kuolee aivastuksiin
Uhri yhdestoista
Jää uppeluksiin karvoihin mun

Ja viimein kuolee aivastuksiin
Mirri valppainkin
Omaan vankilaan

~~~~~
Vihdoin kohtaamme


Niin, kovin kauan siitä on
kun viimeksi oteltiin...
Ei saa siis luovuttaa!

Ennen, saatoit voittaa montakin
mutt' olen uudempi.
Ei saa siis luovuttaa!

Et ole muuttunut vähääkään;
yhä pelolla, voimalla, pahalla
taistelet yhä niin vain.
Olen päätänyt: nyt voitan
Et ole muutunut vähääkään;
vain pelolla, voimalla, pahalla!
Vihdoin kohtaamme...

Et ymmärrä luovuutta,
et ole oppinut uutta.
Vihdoin kohtaamme...

Jo, ennen koitosta tiedetiin
vain luikkisit lipettiin.

Et vain, vain, vain
Et ole muutunut vähääkään!

Et ole muutunut vähääkään;
vain pelolla, voimalla, pahalla
jaksat koitaa!
On rimpuilu turhaa, vain katsoa voit!
Et ole muutunut vähääkään;
vain pelolla, voimalla, pahalla...
Vihdoin kohtaamme!

Huomaatko jo, et selviä!

Näin vajoat...
jo nyt hetkesi lyö armoniskun viel' teen!

Et ole muutunut vähääkään;
yhä pelolla, voimalla, niin pahalla...
jo nyt hetkesi lyö armoniskun viel' teen!

Et ole muutunut vähääkään;
yksin pelolla, voimalla, pahalla...
Vihdoin kohtaamme...

~~~~~
Missä on mun "La La Love" ?


Nuo, nuo jotka rakastaa
Nuo joilla on joku vaan, jota halata
Nuo, nuo jotka nauraa
Heille on suotu se mitä mulle ei

Odotan prinssi rohkeaa
Mutta kun aika, aika, aika
Vuodet vaan mun rientää, ohitse kiitää

Yhä odotan prinssi rohkeaa
Mutta aika, aika, aika vähenee aina vaan
Lämpöä kaipaan ja kosketusta
Ennen kuolemaa

Hei nuo, nuo saivat kaiken
Minä en taas mitään
Whoa oh oh oh...

Odotan prinssi rohkeaa
Mutta kun aika, aika, aika
Vuodet vaan mun rientää, ohitse kiitää

Yhä odotan prinssi rohkeaa
Mutta aika, aika, aika
Ennen kuolemaa (aika, aika, aika)
Lämpöä kaipaan ja kosketusta

Niin vaan, se loppuu jo häämöttä, kohta tulee

Odotan prinssi rohkeaa
Mutta aika, aika, se aika
Vuoden mun rientää, ohitse kiitää

Yhä odotan prinssi rohkeaa
Mutta aika, aika, aika
Ennen kuolemaa

~~~~~
Karkoitus


Muut, nuo järjet, vastuut
Nuo jäljin ilmeisin joudun siirtämään
Muut, kuun ääret tahdottiin
Ne riidoilla maksettiin, lähdin kiitämään

Routaan yksin lähdin taa
Jäätyi tää, tää, pää
Kii pakkasin laukut, sain karkoituksen

Routaan iltana lähdön sain
Ulos jään, jään, jään, jään, kynnän talvessain
Yksin jäädessäin huolten puolissain
Kynnän talvessain

Kaipuu, jo haikailen kontaktiin
Silmiin rauhaa rikkoviin
Ou ou ou ou

Routaan yksin lähdin taa
Jäätyi tää, tää, pää
Kii pakkasin laukut, sain karkoituksen

Routaan yksin lähdin taa
Ulos jään, jään, jään, jään
Kynnän talvessain (jään, jään, jään)
Itkun taa mun taival kantaa

Routaan, kun pakkasin laukut sain karkoituksen

Vain yksin lähdin taa
Jäätyi tää, tää, syypää
Se tyydyttää kai tarkoituksen

Iltaan yksin lähdön sain
Jäätyi tää, tää, pää
Kynnän talvessain

~~~~~
Pois


Taas tarina alkaa...
Menetit tukeni, miksi koitat ees?
Taas itsesi nolasit
Sun sanojas pakenen
Niitä jaksa en

Sä jäät yksin huutamaan
Lähden pois, pois, pois
Et takaisin mua saa enää milloinkaan
Sä jäät portaille vain huutamaan
Lähden pois, pois, pois, pois uutta etsimään
Joka rakastaa sekä arvostaa
Uutta etsimään...

Nyt sain mun kostoni suloisen
On kohtalos mutainen
Hah hah hah haa...

Sä jäit yksin huutamaan
Lähdin pois, pois, pois
Et takaisin mua saa enää milloinkaan
Sä jäit yksin huutamaan
Lähdin pois, pois, pois, pois
Uutta etsimään (Pois, pois, pois)
Löydän vielä sängyntäytteen (Pois, pois, pois)

Kauas, et takaisin mua saa enää milloinkaan

Jäit yksin huutamaan
Lähdin pois, pois, kauas
Takaisin saa et milloinkaan
Sä jäit yksin huutamaan
Lähdin pois, pois, pois
Uutta etsimään

~~~~~
Kellot kilahtaa


Taas riisut mun vaatteet, miesope mätäkuun
Luokkaan hyytävään
Taas syrjäiseen pulpettiin sä lapsen viet, helvettiin
Opit voittamaan

Hätää koulun kellot soi
Kuollut 'ding ding dong' mua piirittää aamuisin, vie vankeuteen

Sä saat mut omistaa, vaan salaat:
Olet 'ding ding ding dong'
Tykkäät alistaa, minut kuristaa
Ottaa hallintaan
Housut pullottaa

Kovaa sä läimäytät säärillein
Mua koskee kun kosket, hei
Au, au, au, au...

'Et saa paljastaa', uhkaat,
'Tai soi ding ding dong, kun murhautan perheesi, käyttäydyt siis!'

Sä saat paukauttaa mua taas
Olet 'ding ding ding dong'
Kellot kilahtaa (ding ding dong)
Täyttyy tahtos - haukon ilmaa

Kuolaat
Mua kyykyttää tykkäät
Mut viet vankeuteen

Saat paukauttaa mua taas
Oot niin 'ding ding', niin 'dong'
Kyykyttää saat, mies, aikuinen
Hätää koulun kellot soi
Helkkyy 'ding ding dong'

Kellot kilahtaa

~~~~~
Kuumish

Minää,
minä olen vain,
en tiedä itsekkään,
mikä olen

Minää,
minä olen itserakas,
kultahampainen hottiis
minä vain olen.

Ja taas
naiset pörrää vaan
ympärillä surr surr surr
kun toisen ne kaikkoaa
muo vaan
Mutta taas
ne pörrää kovemmiin
ympärillä surr surr suuurr

Kun minä katoan
ne katoaa myös vaan
ja minusta tulee
surullinen taas

Muttaa
minä palaan taas
kuumempana kuin eilen
ja na na na

Naiset
naiset pörrää vaan
ympärillä surr surr surr
kun toisen ne kaikkoaa
muo vaan
Mutta taas
ne pörrää kovemmiin
ympärillä surr surr suuurr

Kunnes minä kuolen
surr surr surr
Ne menee toisen luo
surr surr surr

Kunnes
herään taas henkiin ja
loiskahdan veteen vaan

Naiset
naiset pörrää vaan
ympärillä surr surr surr
kun toisen ne kaikkoaa
muo vaan
Mutta taas
ne pörrää kovemmiin
ympärillä surr surr suuurr

Kun minä taas lähden vaan.

~~~~~
Hiipuvan rakkauden hiilet


Toit, toit mulle säihkeen
Sait onnen syntymään, liekin syttymään
Loit, loit meille taikamaan
Se meidät sai hehkumaan, sitä tahtomaan

Et voi mennä luotani pois
Vaivun kylmyyteen
Jos hiipuvan rakkauden hiiletkin viet

Et saa lähteä luotani pois
Sanon jää, jää, jää, jää, estä kyyneleet
Petyn rakkauteen, jos meet toisen luo
Estä kyyneleet

Jos meet, sä viet kaiken arvokkaan
On yöaika raastavaa
Voi ei, ei, ei…

Et voi mennä luotani pois
Vaivun kylmyyteen
Jos hiipuvan rakkauden hiiletkin viet

Et saa mennä luotani pois
Sanon jää, jää, jää, jää
Estä kyyneleet (Jää, jää, jää)
Tuskin tahdot tuottaa tuskaa

Jäätyy, jos hiipuvan rakkauden hiiletkin vie

Jää tänne kultasi luo
Ethän mee, jää, niin, jää
Luonani oot mun rakkaimpain

Et saa mennä luotani pois
Vaivun kylmyyteen
Estä kyyneleet

~~~~~
Western Geisha


Kauko-itään matkaan
Hankkimaan oppeja, tappavan g(ei)shan
Kirsikoilla mä safkaan
Kun mestariksi pyrin, tappaa rak(a)stan

Ja kun katanaan tartun
Taitoni karttuu
Joka sydämen lyönti antaa voimaa

Kun saan oppini Senseiltä
Musta Western Geisha nousee sieltä
Clichéet tuhoutuu, kun minusta nousee
First Western Geisha

Ja nyt et uskalla katsoo
Saati sitten puhua
KUN-TÄÄL-TÄ-TUUN

Ja kun katanaan tartun
Taitoni karttuu
Joka sydämen lyönti antaa voimaa

Kun sain opin Senseiltä
Musta Western Geisha
Nousi sieltä
Tulen tappaa kaikki bossit tielt'

Mulle, joka sydänlyönti antaa siis voimaa

Kun... katanaan tartun
Tulee taidot, karttuu
Jokanen hetki muniisi tartun

Kun sain opit mestarin
Tulin Geishaksi
Suomalaiseksi

~~~~~
Teinitytön itku


Nyyh, kukaan ei huomaa
Kukaan ei välitä, näyttö himmenee
Nyyh, et vastaa tekstariin
Et kommaa mun statuksiin, näyttö himmenee

Se saa kynnet lohkeamaan
Silloin kun, kun, kun
On mun silmälaseissa mustuutta vaan

Se saa meikkini sotkeentumaan
Silloin kun, kun, kun, kun…
Kaikki v*tuttaa
Sydän kuolla saa, muut mua varjostaa
Kaikki v*tuttaa

En saa sun viestejäs vieläkään
Et välitä pätkääkään
Ei, ei, ei, ei

Se saa kynnet lohkeamaan
Silloin kun, kun, kun
On mun silmälaseissa mustuutta vaan

Se saa kynnet lohkeamaan
Silloin kun, kun, kun, kun…
Kaikki v*tuttaa (Kun, kun, kun)
Muut mun valoja varjostaa

Silloin
On mun silmälaseissa mustuutta vaan

Aaaaaah! Kynnet lohjeta saa
Silloin kun, kun, kaadun
Mun silmät jo käy mustuudessaan

Se saa kynnet lohkeamaan
Silloin kun, kun, kun...
Kaikki v*tuttaa

~~~~~
Face

Pliis, lekuroi naamaa
Saksi ja venytä, miten tahdotkin
Tee entistä ehompaa
Kun nykyinen oksettaa, ala toimimaan

Ahaa, tunnen kirkastuneen
Ilman valjenneen
Sun käsissä, kirurgi, ehostunen

Ahoi, aineille kelloni soi
Pusuhuulet paksut botox muodostaa
Voidepurkista kauneus kurkistaa
Piirteet uudistaa

En saa, en hetkeä rauhaisaa
Kun peilistä tuijottaa
Seksikkyyttä

Ahaa, tunnen kirkastuneen
Ilman valjenneen
Sun käsissä, kirurgi, ehostunen

Ahoi, säihkeydessäni soin
Pusuhuulet paksut
Botox muodostaa (Turvottaa)
Muokattuna on parhain

Oijoih... Sun käsissä, kirurgi, ehostunen

Ooooih, säihkeydessäni soin
Luotan veitsen voimaan
Nyt siirroksen teen, mestoille meen

Ahoi, säihkeydessäni soin
Kauneus herkistää
Piirteet uudistaa

~~~~~~~~~~