1. Kuva TomppaJr - Eloton (Elephant)
2. Kuva TomppaJr - Vihta-vasta-kiista (Bada nakna)
3. Kuva sziget - Falski (Lustra)
4. Kuva Timoteus - Ampiainen (Kick the Habit)
5. Kuva sziget - Meldonium (Il diluvio universale)
6. Kuva sziget - Tolkun ihmiset (S'je për mu)
7. Kuva Timoteus – Adio (Belladonna)
8. Kuva ESC93 - Jumalasta seuraava (Half a Smile)
9. Kuva TomppaJr - Pohjaan (Një shishe në oqean)
10. Kuva Timoteus - Aviovuode (Sally)
11. Kuva ESC93 - Concorde (Faller)
12. Kuva akuankka13 - Vuoksesi (Ora o mai più)
13. Kuva TomppaJr - Suolaa haavoihin (Një det me ty)
14. Kuva ESC93 - Päätä seinään lyön (Running to the Sun)
15. Kuva TomppaJr - Alkukoti (Tin Whistle)
16. Kuva Timoteus - Foliopää (Radio Wave)

~~~~~

Eloton

Mä olen eloton
Kun tanssilattialle menen
Mä olen eloton
On vuodet elämästä ohi

Päiviä vai öitä vai kumpiakin?
Alkaa viikon jälkeen löystyy kytkin
Ei viinakaan tuo tyydytystä mun nälkään
(Ai ei vai?!)

Mikä on tää maa, ken suudelmaan taas johdatteli juopon?
Voi ei ei, ei ei, ei...
Voi elämää paeta hetkisen

Mä olen eloton
Kun tanssilattialle menen
Mä olen eloton
On vuodet elämästä ohi

On kello kaksi yöllä
Tai sitten mä vaan katsoin kellon väärin
Ei näkö nälkää haittaa
Mutta koti on niin kaukana ja päähäni sattuu

Sosiaalipummi ja vuoden turhin lurjus-perseotus
Voi ei ei, ei ei, ei...
Voi elämää paeta hetkisen

Mä olen eloton
Kun tanssilattialle menen
Mä olen eloton
On vuodet elämästä ohi

Mä olen eloton
Kun tanssilattialle menen
Mä olen eloton
On vuodet elämästä ohi

Oi yö ja menneet haaveet
Menneisyyden kirjaimellis-aaveet
Ei ole häävi tyhjä pää

Voi elämää paeta hetkisen

Mä olen eloton
Kun tanssilattialle menen
Mä olen eloton
On vuodet elämästä ohi

Mä olen eloton
Kun tanssilattialle menen
Mä olen eloton
On vuodet elämästä ohi


~~~~~

Vihta-vasta-kiista

Sauna-Suomi suuri on
Yhtenäinen, aukoton
Löylytöntä käsketään
Saunan taakse lätkimään

Vaan kun termipankkiin
Saunakalja johdattaa
Koivunoksa perheen
Voi kansanmurhaan viitoittaa

Taas vihta-vasta-kiistassa räjähtää
Ei sille löydy päättäjää
Vihta-vasta-kiista ja makkaraa
Oo-oo-o-oo-o-oo!

Länsipuoli vihdotaan
Idän päässä vastataan
Vihta-vasta-kiistassa räjähtää

Vihta-vasta
Vihta-vasta-kiista
Vihta-vasta
Vihta-vasta-kiista

On Suomenruotsi kauhuissaan
Suomi-juntti haukut saa
"Vi badar nakna!" huudetaan
Oksista ei tietookaan

Murremuuri murtuu
Kun lautein toista mätkäistään

Taas vihta-vasta-kiistassa räjähtää
Ei sille löydy päättäjää
Vihta-vasta-kiista ja makkaraa
Oo-oo-o-oo-o-oo!

Länsipuoli vihdotaan
Idän päässä vastataan
Vihta-vasta-kiistassa räjähtää

Vihta-vasta-vihta-vasta
Vihta-vasta-kiista
Vihta-vasta-vihta-vasta
Vihta-vasta-kiista, -kiista, -kiista

Taas vihta-vasta-kiistassa räjähtää
Ei sille löydy päättäjää
Vihta-vasta-kiista ja makkaraa
Oo-oo-o-oo-o-oo!

Länsipuoli vihdotaan
Idän päässä vastataan
Vihta-vasta-kiistassa räjähtää

Vihta-vasta-kiista


~~~~~

Falski

Maali töhryt piilottaa
Pinta kuin uusi taas
Rakenteet on rempallaan
Ja vetoisuus tuntuvaa

Saumakohdat falskaa, huone viilentyy
Laadit uuden valheen vanhan peittelyyn
Saumakohdat falskaa, tilan tuulettaa
Opin liian tarkoin sinut tuntemaan

Remontoida suhteen voi
Hyödyn vain arvioin
Sidokset on höllenneet
Hajonneet tiivisteet

Saumakohdat falskaa, huone viilentyy
Laadit uuden valheen vanhan peittelyyn
Saumakohdat falskaa, tilan tuulettaa
Opin liian tarkoin sinut tuntemaan

Saumakohdat falskaa, tilan tuulettaa

On selvillä syyt, syyt, syyt
On selvillä syyt

(Saumakohdat falskaa, huone viilentyy)
(Laadit uuden valheen vanhan peittelyyn)
Saumakohdat falskaa, tilan tuulettaa
Opin liian tarkoin sinut tuntemaan

Saumakohdat falskaa, tilan tuulettaa
Opin liian tarkoin sinut tuntemaan

Saumakohdat falskaa
Tilan tuulettaa


~~~~~

Ampiainen

Aikuinen jo oon mutta hermoheikko kai
Ihmissuhdetaidoiltani pikkulapsi vain
En ystäviä löydä, kenpä viihtyis seurassain

Oon niin kuin ampiainen, ampiainen, ampiainen
Oon niin kuin ampiainen, ampiainen, ampiainen, jo vain

Aina harmitus kun iskee, siihen väärin reagoin
Kun säikyn, en toivu vaan hyperventiloin
Kun pelkään itse elämää, niin sille minkä voin?

Mä oon niin kuin ampiainen, ampiainen, ampiainen
Oon niin kuin ampiainen, ampiainen, ampiainen

Vaikka pistää ei saa
Saatan pistää. Ei saa!

Kaikki vähäisetkin verukkeet loppuu hiipien
Kun "se aika kuun” on miltei jokapäiväinen
Geenit vaiko kasvatus? Miksi äksyilen?

Oon niin kuin ampiainen, ampiainen, ampiainen
Oon niin kuin ampiainen, ampiainen, ampiainen

Vaikka pistää ei saa
Saatan pistää. Ei saa!

Mut tuomitkaa! Teilatkaa!
Tai armahtakaa!

Vaan mitä siitä, kun toistuu
Sama kaava loputtomiin
Luonne ei poistu
En pysty muuttumaan

Baada baada babbadaida babbadaida babbadaida
Baada baada babbadaida babbadaida babbadaida baida

Mä oon niin kuin ampiainen, ampiainen, ampiainen
Oon niin kuin ampiainen, ampiainen, ampiainen

Vaikka pistää ei saa
Pistää taidan taas


~~~~~

Meldonium

Se tieto on tuotava julki
On tullut sen aika
On, vaikka en tahdo
On rauennut taika
Se tieto voi satuttaa
Se tieto ei tuo kunniaa
Siis paketoin sen toteamalla
Niin on kuin on, ja syynä
Vain virhe, vain virhe, en paha oo

Se tieto on kryptoniitti
Niin vahva myrkky, koska
Myös vahingoista
Valitettavasti laskut lankeaa
Voin minimoida haitan
Kun katson kameraan ja toivon että
Tosiseikat skandaalista erottuu

On terva, höyhenet ja aina ilakoidaan
Mustata ansaitusti jos sinut voidaan

Ylistetty ennen, yhä muistan sen tunteen
Kun voitto voitolta muu kalpenee
Koen täyttyvän haaveen
Ja pian se kaikki häipyy ajan virtaan
Media ja puolijumalointi
Krempat, hieroja, päivän vointi
Kai lavasteita oli vain
Huijausta - en tiedä

Se tieto käy ytimiin
Sai kolhun kaunis pinta
Jo sponsorit lähti
Kavahtaen alhaisinta
Puolustautua täytyy silti
Kun olen uskonut aina
Elämässä suoruudella menestyy
Nyt ei, on tieto propagandaa
Ja tieto hyvä vitsi, ja tieto
Se on lehti johon lahna kääritään

Ja kaikki lääkäreitä on ja kädet kourii
Tässä diagnoosi, kun tyttöpolo hourii

Ihannoitu ennen, yhä muistan sen tunteen
Kun voitto voitolta muu kalpenee
Koen täyttyvän haaveen

Ylistetty ennen, yhä muistan sen tunteen
On tyylikästä edustaa lajiaan ja itseään
Jäi ehjä muisto revityn mieleen
Pian se roska hautautuu virtaan
Media ja puolijumalointi
Krempat, hieroja, päivän vointi
Kai lavasteita oli vain
Huijausta - en tiedä


~~~~~

Tolkun ihmiset

Jo käskyt, kiellot kymmenet löin laimin
Kultainen keskitie ei kiehdo laisin
Vain viha, rakkaus mut saavat säkenöimään, jee
Ei kuohilaat pääse päälliköimään

(Et kuule tolkun ääntä, julkea tuittupää)
Oon liian äärimmäinen
(On pieni siistii ja riittävää)
Niin teeskennellä maltillisten täytyy

(Et kuule tolkun ääntä, julkea tuittupää)
Keuhkotkaa, joo...
(On pieni siistii ja riittävää)
Siis keuhkotkaa, keuhkotkaa

(Et kuule tolkun ääntä, armias auttakoon)
No keuhkotkaa, keuhkotkaa
(Ja siinä syy, syy on tuomioon)
Syytön toiset tuomitkoon

Tolkun ihmiset röyhistää ei rintaa saa
"Mää oon tämmönen vaan"
Haaleaa ja mautonta arvostavat
Tahdon elää
Suurin synti on olla kuin muut
Kallein rikkaus
Ilman pelkoa kokea ääripäät

Voin olla suorasuu, siitä nautin
Teen sen minkä sydän vaatii, vou...
Kohtuus on säälittävää pienessäkin määrin, hei
Jos täysin järjissäs oot, se taatusti on väärin

(Et kuule tolkun ääntä, julkea tuittupää)
Oon liian äärimmäinen
(On pieni siistii ja riittävää)
Niin teeskennellä maltillisten täytyy

(Et kuule tolkun ääntä, julkea tuittupää)
Keuhkotkaa, keuhkotkaa
(On pieni siistii ja riittävää)
Niin, keuhkotkaa

(Et kuule tolkun ääntä, armias auttakoon)
Keuhkotkaa, keuhkotkaa
(Ja siinä syy, syy on tuomioon)
Syytön toiset tuomitkoon

(Et kuule tolkun ääntä, armias auttakoon)
Ou jee...
(Ja siinä syy, syy on tuomioon)
Joo, syytön toiset tuomitkoon


~~~~~

Adio

Kun maata peittää metrin hanki
On kansa surkeutensa vanki
Voi onnen toisaalta löytää
Sen vuoksi lähtöä nyt hankin

Jos pölyt Suomen karistankin
Jää Suomi silti miehen sieluun
Kun koti-ikävä on rankin
Ei juutu tango enää nieluun

Tuo isänmaani aina mieleen
Sen sävel kaihomielisin
Se soi... sydäntäin se vaikka riipoo
On aika lausua "adio"

Niin hymytöntä elämää
Voi harva täysin käsittää
Siis tahdon ottaa etäisyyttä
Voi hiljaisuuteen väsähtää

Jos pölyt Suomen karistankin
Jää Suomi silti miehen sieluun
Kun koti-ikävä on rankin
Ei juutu tango enää nieluun

Tuo isänmaani aina mieleen
Sen sävel kaihomielisin
Soi... sydäntäin se vaikka riipoo
On aika lausua "adio"

Hei...

Jos pölyt Suomen karistankin
Jää Suomi silti miehen sieluun
Kun koti-ikävä on rankin
Ei juutu tango enää nieluun

Tuo isänmaani aina mieleen
Sen sävel kaihomielisin
Soi... sydäntäin se vaikka riipoo
Lentoni lähtee nousukiitoon


~~~~~

Jumalasta seuraava

Pimeästä yksin kukaan ei löydä ulospääsyä
Hämmästyksekseni havaitsen päivänpaisteen välkynnän
Tunnen kosketuksen iholla, käännän pääni oikeaan
Hän on näky hurmaava, on näky hurmaava

Tiesitkö: oot Jumalasta seuraava
Sä hymyn mulle luot jos pienen katseen suot
Mukanasi kirkastuksen tuot, sä tuot, sä tu-u-uot...

Kuinka onnistuinkaan löytämään täyden vastinkappaleen?
Hoosiannaa sielu veisailee, syvään perääs huokailee
Sanat kurkkuun kiinni jäävät, kun tahdon kiittää, kumartaa, a-haa
Hän on näky hurmaava, on näky hurmaava

Tiesitkö: oot Jumalasta seuraava
Sä hymyn mulle luot jos pienen katseen suot
Mukanasi kirkastuksen tuot, sä tuot, sä tu-u-uot...

Toivonkin nöyrästi
Jos vastaat mun kutsuun, antaisin kaiken
Mä polvistun edessäs
Hymyn mä tuon, mä tuon, mä tu-u-uon...

Hymyn mä tuon, hymyn mä tuon
Hymyn mä tuon, hymyn mä tuon
Hymyn mä tuon


~~~~~

Pohjaan

Valkoiseen vaahtoon lapset hukkuu
Kuohahtaa, huoahtaa
Lauluillaan aavat houkuttaa
Koskettamaan kuolemaa

Äidit saa hautajaiset kuntoon
Vaarit juo taas samppanjaa
Juhlan syy on jäänyt varjoon
Meri muistuttaa suuruuttaan

Valoja ja valioita
Kaloja ja kolinaa
Surua ja pala voita
Houkutukset voittaa

Valoja ja valioita
Kaloja ja kolinaa
Älä uhmaa asioita
Joita voittajatkaan eivät voita

Se satu, johon pieni poika
Ja pieni tyttö uskoivat
Sai heissä aikaan suuren loikan
Ja haudan merestä

Se satu, johon pieni poika
Ja pieni tyttö uskoivat
Sai heissä aikaan suuren loikan
Ja haudan merestä

Äidit saa hautajaiset kuntoon
Vaarit juo taas samppanjaa
Juhlan syy on jäänyt varjoon
Meri muistuttaa suuruuttaan

Valoja ja valioita
Kaloja ja kolinaa
Surua ja pala voita
Houkutukset voittaa

Valoja ja valioita
Kaloja ja kolinaa
Älä uhmaa asioita
Joita voittajatkaan eivät voita

Se satu, johon pieni poika
Ja pieni tyttö uskoivat
Sai heissä aikaan suuren loikan
Ja haudan merestä

Se satu, johon pieni poika
Ja pieni tyttö uskoivat
Sai heissä aikaan suuren loikan
Ja haudan merestä

Ah... ah...
On juhlan syy taas varjoihin jäänyt
Kun meri muistuttaa suuruudestaan


~~~~~

Aviovuode

Sanattomuus
On tapa kätkeä todellisuus
On minut voittanut haluttomuus, katkeruus

Sut halusin
Kosketustas himosin
Vaan eilen illalla rakastelin väkisin

Mä hoidin näytelmäsuoritteen
Kun täytin vaimon velvoitteen
Sä yhä kuulut mun vuoteeseen
Et sydämeen

Sori, kai olis oikein, jos hankkisin eron
Vaan lasten vuoksi on oltava pari
En silti kuolemaa tee
Vaikka avioliitto pääsi väljähtymään

Sanattomuus
On tapa kätkeä todellisuus
On minut voittanut haluttomuus, katkeruus

En kuitenkaan
Muita miehiä mä katsokaan
Jos pitäydy ei haluistaan
Tää on vain vaikeampaa

Mä hoidan näytelmäsuoritteen
Kun täytän vaimon velvoitteen
Sä yhä kuulut mun vuoteeseen
Et sydämeen

Sori, kai olis oikein, jos hankkisin eron
Vaan lasten vuoksi on oltava pari
En silti kuolemaa tee
Vaikka avioliitto pääsi väljähtymään

Tätä tarinaa taas vuosi veivataan
Tätä tarinaa taas vuosi veivataan
Tätä tarinaa taas vuosi veivataan
Tätä tarinaa taas vuosi veivataan


~~~~~

Concorde

Niin siro lintu, sivulle pantu
Muotoilun, tekniikan ihme
Ura takana loisteellisin, mmm...

Huima pyyhällys Atlantin ylitys
Vain muisto jäänyt kirjoihin
Oih, ei lennä Concorde

Hei, on eläköityneenä hangaariin
Sen kokoelmiin museaalisiin
Ei lennä Concorde, Concorde
Ei lennä Concorde, Concorde enää

Yli äänivallin, nopeus Mach kaks
On siitä paha panna paremmaks
Ei lennä Concorde, Concorde
Ei lennä Concorde, Concorde

Ensi luokkaan käyn ihaillen
Saan maistiaisen samppanjaa
Matkustajista hyvin huolehdittiin, mmm...

Huima pyyhällys Atlantin ylitys
Voin kuvitella tunnelman
Oih, ei lennä Concorde enää

On eläköityneenä hangaariin
Sen kokoelmiin museaalisiin
Ei lennä Concorde, Concorde
Ei lennä Concorde, Concorde enää

Yli äänivallin, nopeus Mach kaks
On siitä paha panna paremmaks
Ei lennä Concorde, Concorde
Ei lennä Concorde, Concorde

Eläköityneenä
Nyt eläköityneenä
Eläköityneenä
Eläköityneenä

Jytä moottorin vaimeni
Ja kerosiinin katku laimeni
Ei lennä Concorde enää

Eläköityneenä hangaariin
Sen kokoelmiin museaalisiin
Ei lennä Concorde, Concorde
Ei lennä Concorde, Concorde enää

Yli äänivallin, nopeus Mach kaks
On siitä paha panna paremmaks
Ei lennä Concorde, Concorde
Ei lennä Concorde, Concorde (Ei lennä Concorde)
Concorde, Concorde
Ei lennä Concorde, Concorde enää


~~~~~

Vuoksesi

Jos kuulet sinne, olen iloinen
Vain koska tahdoit
Nyt tiedät sen
On maali kuivunut, tänään juhlitaan
En silti luoda voi kunniaa

Kerrothan syyn?
Kerrothan syyn?
Kerrothan?

Toiveesi vaatii kai tulkintaa
Ellen kouristuksiin mä päädy niin
Miten voisi murheet kuorruttaa?
Se oli ennen paljon helpompaa

Kerrothan?

Päivä yhden ihmisen
Ehkä kohta entisen
Sohvan päältä mullan alle
Kahvikuppi lattialle
Kaikki vuoksi entisen
Lankaa hehkulampussa ei
Päästäkää jo pois

Kerrothan syyn?
Kerrothan syyn?

Jos kuulet sinne, olen iloinen
Vain koska tahdoit
Nyt tiedät sen
Kuvaa katsoa en vielä voi
Se jos itkemään vain viettelee

Kerrothan?

Päivä yhden ihmisen
Ehkä kohta entisen
Sohvan päältä mullan alle
Kahvikuppi lattialle
Kaikki vuoksi entisen
Lankaa hehkulampussa ei
Päästäkää jo pois

Kerrothan syyn?
Kerrothan syyn?
Kerrothan syyn?

Kahvikuppi lattialle
Kaikki vuoksi entisen
Lankaa hehkulampussa ei
Päästäkää jo pois

Kerrothan syyn?
Kerrothan syyn?
Kerrothan syyn?
Kerrothan?


~~~~~

Suolaa haavoihin

Ehtoollista vietettiin
Mies kuolaa öylättiin
Pappi hautaan saarnattiin
Puuarkku höylättiin
Juurelle puun se haudattiin

Jaa elämästäsi käänteet
Löydä rakkaasi jäänteet
Ei huolta, ei syytä, ei hätää
Kunhan vain iäisyyteen uskoo

Vastaa vain, hillitse tunteet
Katso kun syön ja nauran myös
Ehtoolliseen laitoin suolaa
Suolaa haavoihin

Ehtoollista vietettiin
Viini loiskahtaa
Pappiin katseet siirrettiin
Hän pilkkaa Jumalaa
Ja naurahtaa
Kaaos yltyy

Jaa elämästäsi käänteet
Löydä rakkaasi jäänteet
Ei huolta, ei syytä, ei hätää
Kunhan vain iäisyyteen uskoo

Vastaa vain, hillitse tunteet
Katso kun syön ja nauran myös
Ehtoolliseen laitoin suolaa
Suolaa haavoihin, haavoihin

Vastaa vain, hillitse tunteet
Katso kun syön ja nauran myös
Ehtoolliseen laitoin suolaa
Suolaa haavoihin, haavoihin

Vastaa vain, hillitse tunteet
Katso kun syön ja nauran myös
Ehtoolliseen laitoin suolaa
Suolaa haavoihin, haavoihin


~~~~~

Päätä seinään lyön

Lähdin, pois kotoa muutin, sain oman asunnon
Vielä on seinät tyhjät
Luulin, itseni mä luulin kai selviytyvän siitä
On todellisuus näin raakaa:

Laskut lennähtää, ruoka kärähtää
Pumppu ylikierrosta käy

Mä päätä seinään lyön, sarjassa isken
Tää kaikki hämmentää, mulle selventäkää!
En tiedä vattuukaan kuin elellä täytyy
Kodin autuus näyttäytyy, oih...

Kirjat on kahlattava loppuun
Sit tukiaisten hakuun - byrokraatti mua nälvii
Yksinolo - not in, tiedä en ketä haluaisin
Mun to do-listaan deittailu ei mahtuisi

Laskut lennähtää, ruoka kärähtää
Pumppu ylikierrosta käy

Mä päätä seinään lyön, sarjassa isken
Tää kaikki hämmentää, mulle selventäkää!
En tiedä vattuukaan kuin elellä täytyy
Kodin autuus näyttäytyy

Auts, mä päätä seinään lyön
Auts, mä päätä seinään lyön
Auts, mä päätäni, päätäni isken, auts

Mä päätä seinään lyön
Mä päätä seinään lyön
Mä päätä seinään lyön
Mä päätä seinään lyön

Laskut lennähtää, ruoka kärähtää
Pumppu ylikierrosta käy

Mä päätä seinään lyön, sarjassa isken
Tää kaikki hämmentää, mulle selventäkää!
En tiedä vattuukaan kuin elellä täytyy
Kodin autuus näyttäytyy

Mä päätä seinään lyön, sarjassa isken
Tää kaikki hämmentää, pliis mulle selvennä nyt!
En tiedä vattuukaan kuin elellä täytyy
Kodin autuus näyttäytyy

Mä päätäni, päätäni
Päätä lujaa seinään lyön


~~~~~

Alkukoti

(Olet eläin... jee... jee)
(Laitoshoitoon!)
(Silmissäni soi, kuuroutuu suu)

Vihaiset linnut, vihaiset päät
Lumesta tein yöenkeleitä ilmaan
Nielen mun lääkkeet
Joita sain taas liian paljon
Puuhuilu soi

(Olet eläin... jee...)
(Laitoshoitoon!)
(Silmissäni soi, kuuroutuu suu)

Sademetsään saavutaan
Kaaosta karkuun pinkaistaan
Seesteistä rauhaa saasteista kaipaa
Moderneinkin ihminen

Puuhuilu soi
Maailman loi
Kuuletko sen
Huumaavuuden?


~~~~~

Foliopää

Ei voi tylsistää pilkan kestävää
Onhan terveempää olla foliopää
Ei voi tylsistää pilkan kestävää
Onhan terveempää olla foliopää

Kansaa apatisoidaan
Roskaviihdettä, formulaa
Ihmiskunnalle mokoma
On myyräntyö

Kissavideo ihanin
Paa somessa jakoon
Julkkisjuoruja tietenkin
Se aivot syö

Tavoitteeni on ehdoton
Paha niitetään
Kaadan liskomieshallinnon
Ne eivät pysty mua jäljittämään

Ei voi tylsistää pilkan kestävää
Onhan terveempää olla foliopää
Ei voi tylsistää pilkan kestävää
Onhan terveempää olla foliopää

Olet pahuuden kätyri
Se ei ole syytäsi
Vaan leikin mukana
Ja soluttaudun

Tämä vyyhti on valtava
Se setviä pitää
Kun se tehty on
Radikaalistun

Ei voi tylsistää pilkan kestävää
Onhan terveempää olla foliopää
Ei voi tylsistää pilkan kestävää
Onhan terveempää olla foliopää

Kuka määrittää kuka hullu on?
Omatunto on mulla tahraton

Tavoitteeni on ehdoton
Paha niitetään
Kaadan liskomieshallinnon
Ne eivät pysty mua jäljittämään

Ei voi tylsistää pilkan kestävää
Onhan terveempää olla foliopää
Ei voi tylsistää pilkan kestävää
Onhan terveempää olla foliopää

Olla foliopää, olla foliopää
Olla foliopää, hähää, hähää
Olla foliopää, olla foliopää
Olla foliopää, hähää, hähää


~~~~~