1. Kuumaa huumaa
2. Sähköpiirivyö
3. Salaovi
4. Lemmenpistos
5. :D
6. Liian hyvä artisti
7. Ratkiriemukas
8. Hammaslääkärissä
9. Afrokäkkärä

~~~~~~~~~~
Kuumaa huumaa

Katseesees sun
mä koukkuun jäin,
löit tajuntaan
mut yllättäen.
Oon sulle beibi,
ja tanssin näin,
en päästää voi sua
nyt silmistäin.

Yö täynnä huumaa on kuumaa
O o o oo, o o o oo
Sä kiihkoon saat mut aivan hurjimpaan
O o o oo, o o o oo
Näytäthän kuinka
lempes roihuaa!

Näytäthän kuinka
lempes roihuaa!

Päivin ja öin
oot mielessäin,
sua ilman kaiun
tyhjyyttäin.
Tuu pian ja täytä
mun sisimpäin,
en kestä pois kun
oot läheltäin.

Yö täynnä huumaa on kuumaa
O o o oo, o o o oo
Sä kiihkoon saat mut aivan hurjimpaan
O o o oo, o o o oo
Näytäthän kuinka
lempes roihuaa!

Näytäthän kuinka
lempes roihuaa!

On katsees polttavaa
Se kuumaksi mut saa
On katsees polttavaa
Polttaa,
kuumaa,
polttaa!

Yö täynnä huumaa on kuumaa
O o o oo, o o o oo
Sä kiihkoon saat mut aivan hurjimpaan
O o o oo, o o o oo
Näytäthän kuinka
lempes roihuaa!

O o o oo, o o o oo
Sä kiihkoon saat mut aivan hurjimpaan
O o o oo, o o o oo
Näytäthän kuinka
lempes roihuaa!

Näytäthän kuinka
lempes roihuaa!

~~~~~~~~~~
Sähköpiirivyö

Mä kerron sen nyt sulle vain
Kun kanssas oon, mä liidän ain
Sua kutsun beibi, oot rinnallain
Yöt sekä aamut meet unissain

Kuinka, oi kuinka mä kaipaan

Oo o o o... o o o o o...
Saat minut tanssiin kesken kotityön
Oo o o o... o o o o o...
Huulillas hehkuu sähköpiirivyö

Huulillas hehkuu sähköpiirivyö

Ei kellot käy, jos sua en nää
Ei mielenrauhaa, heittää pää
Niin sussa riipun ja jumaloin
Ja vuokses kaiken mä tehdä voin

Kuinka, oi kuinka mä kaipaan

Oo o o o... o o o o o...
Saat minut tanssiin kesken kotityön
Oo o o o... o o o o o...
Huulillas hehkuu sähköpiirivyö

Huulillas hehkuu sähköpiirivyö

Tartuthan minuun taas
Mä onnen kanssas jaan
Tartuthan minuun taas
Sä teet ja tuut ja teet

Kuinka, oi kuinka mä kaipaan

Oo o o o... o o o o o...
Saat minut tanssiin kesken kotityön
Oo o o o... o o o o o...
Huulillas hehkuu sähköpiirivyö

Oo o o o... o o o o o...
Saat minut tanssiin kesken kotityön
Oo o o o... o o o o o...
Huulillas hehkuu sähköpiirivyö

Huulillas hehkuu sähköpiirivyö

~~~~~~~~~~
Salaovi


Mies harhailee ja haaveilee
Sen toimintaan käy huomio
Mä taidan tietää syyn katseeseen
Sanani kuulee, saa kuolion:

Kerronko, mitä mä tarjoon?

O-o o-oo-oo, o-o o-oo-oo
Saat käyttöös kaikki suuret aarteeni
O-o o-oo-oo, o-o o-oo-oo
Jos osaat löytää salaoveni

Jos osaat löytää salaoveni

Hän hämmästyy aloitettain
Kuin paniikissa änkyttää
Vonkaavan ilmeen minulta sai
Näin joka miehen voin pehmittää:

Kerronko, mitä mä tarjoon?

O-o o-oo-oo, o-o o-oo-oo
Saat käyttöös kaikki suuret aarteeni
O-o o-oo-oo, o-o o-oo-oo
Jos osaat löytää salaoveni

Jos osaat löytää salaoveni

Käy kimppuun, ahmi vaan
Et löydä parempaa
Käy kimppuun, ahmi vaan
Käy vaan, syö vaan, käy vaan!

Kerronko, mitä mä tarjoon?

O-o o-oo-oo, o-o o-oo-oo
Saat käyttöös kaikki suuret aarteeni
O-o o-oo-oo, o-o o-oo-oo
Jos osaat löytää salaoveni

O-o o-oo-oo, o-o o-oo-oo
Saat käyttöös kaikki suuret aarteeni
O-o o-oo-oo, o-o o-oo-oo
Jos osaat löytää salaoveni

Jos osaat löytää salaoveni

~~~~~~~~~~
Lemmenpistos


Viileä yö, mekko kuin vyö
Lanteiden työ, se miestä syö
Sä tarjoot drinkin, mä palkitsen
Ja senkään jälkeen sua tunne en

Kerrasta toiseen ja jälleen

O'ou o oo oo... o'ou o oo oo
Mä susta teen, teen uuden kirjauksen
O'ou o oo oo... o'ou o oo oo
Oon tainnut saada lemmenpistoksen

Oon tainnut saada lemmenpistoksen

Nyt ootan vain: on lauantai
Ja saan sua kiertää kiimassain
Suot pelkän katseen, mä valmis oon
Aamulla siirrän sut arkistoon

Kerrasta toiseen ja jälleen

O'ou o oo oo... o'ou o oo oo
Mä susta teen, teen uuden kirjauksen
O'ou o oo oo... o'ou o oo oo
Oon tainnut saada lemmenpistoksen

Oon tainnut saada lemmenpistoksen

Mä tahdon: hullaannut
Mä vaadin: antaudut
Mä tahdon saada sut
Ja sut ja sut ja sut

Kerrasta toiseen ja jälleen

O'ou o oo oo... o'ou o oo oo
Mä susta teen, teen uuden kirjauksen
O'ou o oo oo... o'ou o oo oo
Oon tainnut saada lemmenpistoksen

O'ou o oo oo... o'ou o oo oo
Mä susta teen, teen uuden kirjauksen
O'ou o oo oo... o'ou o oo oo
Oon tainnut saada lemmenpistoksen

Oon tainnut saada lemmenpistoksen

~~~~~~~~~~
:D


Muut terveisin käy moikkaamaan
Kun lööppeihin mun naaman saan
Nää saitit täytän, myös blogii ois
Ja tissit näytän, jos hiivun pois

Julkkis oon turhista turhin

Uh, ah-aa, uuh, ooh, uh, ah-aa, uuh, ooh
Mun kroppaa nuolee Iltis poikineen
Uh, ah-aa, uuh, ooh, uh, ah-aa, uuh, ooh
Jaan hymynaamaa, kaksoispiste dee

Jaan hymynaamaa, kaksoispiste dee

Niin väitetään: myös lapsen sain
Vaan hylkäsin mun rakkaimpain
Sain syljet päälle - niin sparrataan
Ja siksi en oo mä moksiskaan

Julkkis oon turhista turhin

Uh, ah-aa, uuh, ooh, uh, ah-aa, uuh, ooh
Mun kroppaa nuolee Iltis poikineen
Uh, ah-aa, uuh, ooh, uh, ah-aa, uuh, ooh
Jaan hymynaamaa, kaksoispiste dee

Jaan hymynaamaa, kaksoispiste dee

On vastaus vaan "facepalm"
Kun valloitan Seiskan
On vastaus vaan "facepalm"
Facepalm, facepalm, Facepalm

Julkkis oon turhista turhin

Uh, ah-aa, uuh, ooh, uh, ah-aa, uuh, ooh
Mun kroppaa nuolee Iltis poikineen
Uh, ah-aa, uuh, ooh, uh, ah-aa, uuh, ooh
Jaan hymynaamaa, kaksoispiste dee

Uh, ah-aa, uuh, ooh, uh, ah-aa, uuh, ooh
Mun kroppaa nuolee Iltis poikineen
Uh, ah-aa, uuh, ooh, uh, ah-aa, uuh, ooh
Jaan hymynaamaa, kaksoispiste dee

Jaan hymynaamaa, kaksoispiste dee

~~~~~~~~~~
Liian hyvä artisti

Nyt saapuu, oih, hän lavalle
Katsoo kerran ja hymyilee
Se hymy yltää mun sisimpään
Näin alkaa biisi, en kestäkään

Oh my kui hienoo, mä kuolen

Voi o o oo oo, kuinkas nyt no-oin
Hän sai mut pyörtymään jo alkuunsa
Voi o o oo oo, nouse nyt jo-oo
Missaat tän keikan siel kanveesissa

Missaat tän keikan siel kanveesissa

Mä virkoan kuin salama
ja pystyyn hyppään samalla
Huudan kuin hullu, ja nimeään
mä toistan kunnes taas hajoo pää

Oh my kui hienoo, mä kuolen

Voi o o oo oo, kuinkas nyt no-oin
Hän sai mut pyörtymään jo uudestaan
Voi o o oo oo, nouse nyt jo-oo
Kohta kutsutaan ensiapua

Kohta kutsutaan ensiapua

Ei pysty käsittää
miksei mul kestä pää
En livekeikkaa nää
Ei näin, mun pää, voi ää

Oh my, mä keikkaa en nähnyt

Voi o o oo oo, kuinkas nyt no-oin
Hän sai mut pyörtymään jo alkuunsa
Voi o o oo oo, nouse nyt jo-oo
Missaat tän keikan siel kanveesissa

Voi o o oo oo, kuinkas nyt no-oin
Hän sai mut pyörtymään jo uudestaan
Voi o o oo oo, nouse nyt jo-oo
Kohta kutsutaan ensiapua

Sulle kutsutaan ensiapua

~~~~~~~~~~
Ratkiriemukas


Hei kuunnelkaa: yö relataan
Nyt montaa poikaa pelataan
Taas kundiaapista selataan
Nää päivät muistat, kun delataan

Hyttiini astu vain askel

E-L-E-F-T-H-E-R-I-A
Sain nimen kauniin, sulosoinnukkaan
G-I-O-R-G-I-O-S viettää
Mun kanssa tän yön, ratkiriemukkaan

Mun kanssa tän yön, ratkiriemukkaan

Kun dj:n tahtiin hillutaan
Saa jakaa mimmit ********
Taas samppanjassa me lillutaan
Ja peiton alla jo killutaan

Hyttiini astu vain askel

E-L-E-F-T-H-E-R-I-A
Sain nimen kauniin, sulosoinnukkaan
G-I-O-R-G-I-O-S viettää
Mun kanssa tän yön, ratkiriemukkaan

Mun kanssa tän yön, ratkiriemukkaan

Saa piiska viuhahtaa
Saa lempi kiehahtaa
Saa piiska viuhahtaa
Ja kiehahdusvilaus

Hyttiini astu vain askel

E-L-E-F-T-H-E-R-I-A
Sain nimen kauniin, sulosoinnukkaan
G-I-O-R-G-I-O-S viettää
Mun kanssa tän yön, ratkiriemukkaan

E-L-E-F-T-H-E-R-I-A
Sain nimen kauniin, sulosoinnukkaan
G-I-O-R-G-I-O-S viettää
Mun kanssa tän yön, ratkiriemukkaan

Mun kanssa tän yön, ratkiriemukkaan

~~~~~~~~~~
Hammaslääkärissä


Mies herttaisin käy huulillain
Nuo aukaisee, oon suunniltain
Tuo letkun reikään, työn kaavoittaa
Näin kuivat uurteet hän kosteuttaa

Voihkaisen, voihkaisen ääneen

'O-o-o-ooh-ooh, o-o-o-ooh-ooh!
Kun huutaa 'ooh ooh', turtuu täytteeseen
O-o-o-ooh-ooh, o-o-o-ooh-ooh!
Reiät näin täyttyy täyteen tiiviyteen
Reiät näin täyttyy täyteen tiiviyteen'

Suurlahjakkuus, mies sormiltaan
Hän taitoo käyttää taas eestaas
Työkalu työstää mun paikoissain
Raivoisan laitteen myös suuhun sain

Voihkaisen, voihkaisen ääneen

'O-o-o-ooh-ooh, o-o-o-ooh-ooh!
Kun huutaa 'ooh ooh', turtuu täytteeseen
O-o-o-ooh-ooh, o-o-o-ooh-ooh!
Reiät näin täyttyy täyteen tiiviyteen
Reiät näin täyttyy täyteen tiiviyteen'

Oon maaten, pyörryttää
Mies kairaa syvään, auts!
Jään luomisnäytelmään
Ääh, auts, ääh, auts, ääh, auts!

Voihkaisen, voihkaisen ääneen

'O-o-o-ooh-ooh, o-o-o-ooh-ooh!
Kun huutaa 'ooh ooh', turtuu täytteeseen
O-o-o-ooh-ooh, o-o-o-ooh-ooh!
Reiät näin täyttyy täyteen tiiviyteen'

'O-o-o-ooh-ooh, o-o-o-ooh-ooh!
Kun huutaa 'ooh ooh', turtuu täytteeseen
O-o-o-ooh-ooh, o-o-o-ooh-ooh!
Reiät näin täyttyy täyteen tiiviyteen
Reiät näin täyttyy täyteen tiiviyteen'

~~~~~~~~~~
Afrokäkkärä


Vie parturiin mun mieli tää
Kun kyllästyy, niin uusiks pää
Nyt polla muuttuu ja virkistyy
On mulla vaihtoon jo täysi syy

Tympeiden laineiden kimppuun

Oh oh oh oh oh, oh oh oh oh oh
Nyt tahdon laittaa hiusta säkkärään
Oh oh oh oh oh, oh oh oh oh oh
Nyt tahdon vaihtaa afrokäkkärään

Nyt tahdon vaihtaa afrokäkkärään

Kun laajenee mun suuri pää
Voi ukset kaulaan mätkähtää
On silti hauskaa, jos koskettaa
Mun jättihiuksiin, niin kiksit saa

Tympeiden laineiden kimppuun

Oh oh oh oh oh, oh oh oh oh oh
Nyt tahdon laittaa hiusta säkkärään
Oh oh oh oh oh, oh oh oh oh oh
Nyt tahdon vaihtaa afrokäkkärään

Nyt tahdon vaihtaa afrokäkkärään

Nyt kannan hiuksiain
Ei pienennys käy lain
Nyt kannan hiuksiain
Kun hain, ne sain - jo vain

Tympeiden laineiden kimppuun

Oh oh oh oh oh, oh oh oh oh oh
Nyt tahdon laittaa hiusta säkkärään
Oh oh oh oh oh, oh oh oh oh oh
Nyt tahdon vaihtaa afrokäkkärään

Oh oh oh oh oh, oh oh oh oh oh
Nyt tahdon laittaa hiusta säkkärään
Oh oh oh oh oh, oh oh oh oh oh
Nyt tahdon vaihtaa afrokäkkärään

Nyt tahdon vaihtaa afrokäkkärään

~~~~~~~~~~
~~~~~~~~
~~~~~~
~~~~
~~