1. Autokaupoilla
2. Totus tuus
3. Victory
4. Puolikas
5. Viedään Latviaan
6. Päättömyys
7. Hiuspainajainen
8. Laakea maa

~~~~~~~~~~

Autokaupoilla

Ladaa potkaisin, Mersun tahtoisin
Porsche säästöt veis, Mersun tahtoisin
Smartiin mahdu en, Mersun tahtoisin
Mersun tahtoisin, Mersun tahtoisin

Ladaa potkaisin, Mersun tahtoisin
Porsche säästöt veis, Mersun tahtoisin
Smartiin mahdu en, Mersun tahtoisin
Mersun tahtoisin, Mersun tahtoisin

Minä tykkään kun stereoissa jytää
Minä nautin, bassot tekee hyvää
Minä tykkään kun stereoissa jytää
Minä nautin, bassot tekee hyvää

Minä tykkään kun penkit suojaa selkää
Minä nautin, kun ei täydy pelkää
Minä tykkään kun penkit suojaa selkää
Minä nautin, kun ei täydy pelkää

Nainen, kuulehan, nainen
Tuosta tulee mun auto
Kuulehan, nainen, yeah

Nainen, kuulehan, nainen
Tuosta tulee mun auto
Kuulehan nainen, yeah

Ladaa potkaisin, Mersun tahtoisin
Porsche säästöt veis, Mersun tahtoisin
Smartiin mahdu en, Mersun tahtoisin
Mersun tahtoisin, Mersun tahtoisin

Ladaa potkaisin, Mersun tahtoisin
Porsche säästöt veis, Mersun tahtoisin
Smartiin mahdu en, Mersun tahtoisin
Mersun tahtoisin, Mersun tahtoisin

Minä inhoon kun penkit suojaa selkää
Minä kärsin, kun ei täydy pelkää
Minä inhoon kun penkit suojaa selkää
Minä kärsin, kun ei täydy pelkää

Minä tykkään kun penkit suojaa selkää
Minä nautin, kun ei täydy pelkää
Minä tykkään kun penkit suojaa selkää
Minä nautin, kun ei täydy pelkää

~~~~~~~~~~

Totus tuus

Juoksen katuja, jotka luokses johdattaa
Odotuksen raastavan pian tiedän päättyvän
Tuu, huomen!

Stoori skriivataan: liitto kestäis ainiaan
Sinun ainoas oon, luotan tähän kohtaloon
Totus tuus

Sitten yllätyn: olet kauas muuttanut
Jälleenyhdistymistä ei taida sitten tullakaan
Enkä suostu uskomaan että toista tapailet
Totus tuus

Mä kaikki varani vain sulle omistin
Ja ajatusten virrat susta kertoivat
En saata hellittää otettain mun rakkaasta
En koskaan

Jäljet hävitit, sen kertoivat naapurit
"Älä lähde etsimään, molemmille parempi niin olis"

Stoori skriivataan: suru peittävä on maan
Kehottava tuijottamaan kuvaa lompakossani
Millainen mä olenkaan ilman sinun karismaas?
Totus tuus

Mä kaikki varani vain sulle omistin
Ja ajatusten virrat susta kertoivat
En saata hellittää otettain mun rakkaasta
En koskaan
Eheei... jee... eeeii.... jeehee...

Ilman sinua pelkkä tyhjä kuori oon
Siks odottamaan jään vierelle Pietarin
Kunnes me tapaamme taas

(Mä kaikki varani vain sulle omistin) Heei jee...
(Ja ajatusten virrat susta kertoivat) Totus tuus ego sum
(En saata hellittää otettain mun rakkaasta)
(En koskaan)

Heeei... eeeii.... jeee.... heijee...

~~~~~~~~~~

Victory

Colosseum on raaka kuin tiukka viina
Yhä se verta vuodattaa
Pyörittänen miekkaa kuin ballerina
Joka muut tanssin huumauttaa

Miehet kivitän, syötit viritän
Häämöttänee voitto kultainen
Suukapulan suuhusi laitan kunhan
On suussas' liete multainen

Olen täällä vielä
Pysyy miekka kuolemaan
Tulee voitto hiellä
En käy muita nuolemaan

Voittamaan ei auta henget
Älyl' joudun nujertaa
Ja kärkeen kun langet
Verel' miekka puunataan

Lihaksesi suikaloin sormin paljain
Paitsi jos juokset hiivattiin
Talutettu pois on nyt retkut valjain
Syntisi irti kiskottiin

Miehet kivitän, syötit viritän
Häämöttänee voitto kultainen
Suukapulan suuhusi laitan kunhan
On suussas' liete multainen

Olen täällä vielä
Pysyy miekka kuolemaan
Tulee voitto hiellä
En käy muita nuolemaan

Voittamaan ei auta henget
Älyl' joudun nujertaa
Ja kärkeen kun langet
Verel' miekka puunataan

Yhden tarviin vain, yhden tarviin
Voiton hohdokkaan, kehän valtaan
Kivun tarviin ain', sisun sarviin sain
Kuulun nyt kiltaan

Olen täällä vielä
Seison täällä vielä
Pysyy miekka kuolemaan
Tulee voitto hiellä
En käy muita nuolemaan

Voittamaan ei auta henget
Älyl' joudun nujertaa
Ja kärkeen kun langet
Verel' miekka puunataan

~~~~~~~~~~

Puolikas

Tuoppi kun on puolillaan
Asennetta punnitaan
Kaljan vaiko tyhjyyden
Kumman ensin huomaakaan?

Tuoppi juojaa heijastaa
Murheen taustat vaistoaa
Oon puolikas
Puolikas, se kaivertaa

Miehenpuoli, sulle ilmaa vain
Miehenpuoli, ehken voimakkain
Miehenpuoli, muuri vastassain
Häädön luotas saatuain

Kuinka vihata voi toista puoliskoaan?
Yhtä oltuamme sirpaleita jää vaan
Syitä kertonut et puolen vaihtamiseen
Lausu vaatimukset, mitä tahdot, sen teen

Sydämen jos puolittaa
Halki, poikki, kahtia
Taistelun voi luovuttaa
Pumppu ei lyö tahtia

Ruumiin, järjen, sielun veit
Jäänyt ei kuin tuoppi tää
Oon puolikas
Puolikas, se tyhjentää

Kuinka vihata voi toista puoliskoaan?
Yhtä oltuamme sirpaleita jää vaan
Syitä kertonut et puolen vaihtamiseen
Lausu vaatimukset, mitä tahdot, sen teen

Tuoppi kun on puolillaan
Asennetta punnitaan
Kaljan vaiko tyhjyyden
Kumman ensin huomaakaan?

Tuoppi juojaa heijastaa
Murheen taustat vaistoaa
Oon puolikas
Puolikas, se kaivertaa

~~~~~~~~~~

Viedään Latviaan

Neuvostokujilla meen karkuun
Nousevat velat menee tajuun
Pieni ihminen kun saa ei palkkaa

Brysselin
-
Suuret
-
Herrat
-
Ojentaa
-
Kättänsä
-
Auttavaa

Latviaan, viedään Latviaan
Šamppanjaa ja kahisevaa
Valo nostaa tän Neuvostomaan

Lantteja viedään Latviaan
Kun jää latit unhoon
Vihdoinkin saamme eurot käyttöön

Vienti kun taivahissa kiitää
Tyynesti naurahtaa Sveta
Ryysyistä kurotetaan kohti kesää

Nyt
-
Liitää
-
Brysselistä
-
Enkelit
-
Keskelle
-
Baltiaa

Latviaan, viedään Latviaan
Šamppanjaa ja kahisevaa
Valo nostaa tän Neuvostomaan

Lantteja viedään Latviaan
Kun jää latit unhoon
Vihdoinkin saamme eurot käyttöön

Två euroo, fem euroo
Ten euroo, twelve euroo

(Latviaan, viedään Latviaan)
Šamppanjaa ja kahisevaa
Valo nostaa tän Neuvostomaa-aan

(Lantteja) Viedään Latviaan
Brysseliin verkostutaan
Apunsa löysi Eurostomaa

Latvia!

~~~~~~~~~~

Päättömyys

Mutkatietä matkaten
Halki vuorten, metsien
Saavutaan yhteiskuntaan kaikkein oudoimpaan
Järjen häivääkään löydy sieltä ei

Päättömyys, ooh, mihin, mihin, mihin, minne se johtaa?
Päättömyys, ooh, mihin, mihin
Pienten piirien pirskeet vie, vie muut agendat pois, pois
Päättömät pirskeet

Mahtimiehet soppiaan
Ei milloinkaan valmiiksi saa
Narrit vaihdetaan
Taas uuteen huonompaan

Päättömyys, ooh, mihin, mihin, mihin, minne se johtaa?
Päättömyys, ooh, mihin, mihin
Pienten piirien pirskeet vie, vie muut agendat pois, pois
Päättömät pirskeet vie, vie muut agendat pois
Päättömät pirskee... päättömät pirskee...
Päättömät pirskeet

Kamoon, kamoon, älä sinne mee
Kamoon, kamoon, kamoon, tai tukehdut soppiin
Kamoon, kamoon, kamoon, kamoon, propaganda nielee
Kamoon, kamoon, kamoon, kamoon, on päättömyys valtaa!

Päättömyys, ooh, mihin, mihin, mihin, minne se johtaa?
Päättömyys, ooh, mihin, mihin
Pienten piirien pirskeet vie, vie muut agendat pois, pois
Päättömät pirskeet vie, vie muut agendat pois, pois
Päättömät pirskeet

~~~~~~~~~~

Hiuspainajainen

Pehko ojennukseen
Maksoi minkä maksoi
Viidettä päivää
Se on hirveä

Kutrit kas kun näyttää
Kaikkiin ilmansuuntiin
Kehtaa käydä missään en
Elän muita vältellen

Hiukset, suortukaa!
Tai tapan teidät, vaihdan kaljuun
Peruukkiin tai cowboyhattuun

Kuontalosta kuuluu
Kummia, se suuttuu
Kaulan ympärille kääntyy
Tukehduttaen

Tukkanuottasilla
Aikonut en kuolla
Muotovaahdot pursotan
Kalman otteen liukastan

Hiukset, suortukaa!
Tai tapan teidät, vaihdan kaljuun
Peruukkiin tai cowboyhattuun

Hiukset, suortukaa!
Tai tapan teidät, vaihdan kaljuun
Peruukkiin tai cowboyhattuun

(Hiukset, suortukaa!) Suortukaa!
(Tai tapan teidät, vaihdan kaljuun)
Peruukkiin, peruukkiin
Peruukkiin tai cowboyhattuun

Hiukset, suortukaa!
Tai tapan teidät, vaihdan kaljuun
Peruukkiin tai cowboyhattuun

~~~~~~~~~~

Laakea maa

Miestä ja sukuani kiitän
Yhdeksi kansojani liitän
Johdan pelätyn maan nousukiitoon

Jää ammollensa suut nuo
Joiden vuoksi jouduin taipumaan

Laakeaan, maahan laakeaan
Katseen luon, huipulla oon
Voittamaton kehoni on

Laakeaan, maahan laakeaan
Lyödään kapinamies
Vaiennukseen napina vie

Vääriksi mielipiteet muuttuu
Järjestys järkkymätön puuttuu
Johtava elämä on suuttumukseen

Jos aidan korvaa muurilla
On ruoho silloin vihreää

Laakeaan, maahan laakeaan
Katseen luon, huipulla oon
Voittamaton kehoni on

Laakeaan, maahan laakeaan
Lyödään kapinamies
Vaiennukseen napina vie

Suosioon
Suosioon
Suosioon luottaa saan

(Laakeaan, maahan laakeaan)
Katseen luon, huipulla oon
Voittamaton kehoni on

(Laakeaan) Maahan laakeaan
Survaistaan kapinamies
Vaiennukseen napina vie

Laakeaan

~~~~~~~~~~