1. Mafiapomo
2. Ellen liiveissä
3. Lento Borneoon
4. Kamiina
5. Tukipilarina
6. Shoot Pool

~~~~~~~~~~
Mafiapomo


Tarkkakuuloinen, tarkkanäköinen
mutta en kuitenkaan ole 0 0 7
Yön pimeydessä
nurkan takana mä vaanin rikollisia
ja kuuluu pam pam pam

( Minä ja rikolliset ) Taistellaan vaan
mutta kuitenkin, olen mafiapomo vaan
( Minä ja rikolliset ) ei ollaa kavereitaa.

Mafiapomo vaan,
taistelen vääryyt vastaan
( Taistelet sä vaan )
Joskus ne pakoon pääsee
en sille mitään voi vaan
( Taistelet sä vaan )
Taistelen niitä vastaan taas
Mutta kuitenkin,
minä rahat vien niiltä vaan,
ja uutta pukkaa vaan
mutta en luovuta vaan

Tadaa dadda daa

Uu la lala laa

Huomenna taas,
mä liikkeel lähden vaan
Apurina mulla on vain koiraa

joka nuuskii taas
rikollisten olinpaikaa
jotta rahat saan ja
kuuluu pam pam pam

( Minä ja rikolliset ) Rahat vien
ne köyhtyy silmissä mun.
( Minä ja rikolliset ) ei ollaa kavereitaa.

Mafiapomo vaan,
taistelen vääryyt vastaan
( Taistelet sä vaan )
Joskus ne pakoon pääsee
en sille mitään voi vaan
( Taistelet sä vaan )
Taistelen niitä vastaan taas
Mutta kuitenkin,
minä rahat vien niiltä vaan,
ja uutta pukkaa vaan
mutta en luovuta vaan

dada da dadaaa

Menin liian pitkällee
Uuh
Sinä sanoit
Etten saa tehdä niin
mutta kuitenkin päätin
tehdä niin ainiaan.

Mafiapomo vaan,
taistelen vääryyt vastaan
( Taistelet sä vaan )
Joskus ne pakoon pääsee
en sille mitään voi vaan
( Taistelet sä vaan )
Taistelen niitä vastaan taas
Mutta kuitenkin,
minä rahat vien niiltä vaan,
ja uutta pukkaa vaan
mutta en luovuta

Dada dada daaaa

~~~~~~~~~~
Ellen liiveissä


Elle maaginen, naisen aapinen
Se täyttää toiveet, lehti besti, cool cool cool
Rakkausuutiset hurjaruutiset, ne luotsaa mua:
'On äijäs tylsä, cruel cruel cruel'

(Rakkaimpain, tylsä vain) Muut, ne suurta saa!
Reisihierontaa! Voi voi voi voi
(Rakkaimpain, tyhmä kai) Ken laiminlyö, kituuttaa...

Nyt Ellen liiveissä mä uskon uuteen tienviittaan
(Yks kaks lehtineuvot muuttuvat)
'Sokeena rakkauteen ei nainen tarpeistaan piittaa'
(Riittää! Hippa oot, nyt leikitään)
Jäät upoksiin, et pintaa nää
Syöksyt silmät kiinni ämmäsuon silmään
Valppauteen Elle miestä velvoittaa
Laalalaalalalaa

Uu, laalaalalalaa...

Lailla Ruususen uinun - suutelet sä poskeen väärään
Mykkäkoulu jäätää jään
Kiihko, miehisyys piilevät... ja nyyh...
Nyt puuttuu herkkyys, pieni sievä boom boom boom

(Rakkaimpain, tylsä vain) Muut, ne suurta saa!
Reisihierontaa! Voi voi voi voi
(Rakkaimpain, tyhmä kai) Kun kultaisuus on harhaa vaan

Nyt Ellen liiveissä mä uskon uuteen tienviittaan
(Yks kaks lehtineuvot muuttuvat)
'Sokeena rakkauteen ei nainen tarpeistaan piittaa'
(Riittää! Hippa oot, nyt leikitään)
Jäät upoksiin, et pintaa nää
Syöksyt silmät kiinni ämmäsuon silmään
Valppauteen Elle miestä velvoittaa
Laalalaalalalalaa

Tää on raastavaa
Kun tuuli muuttuu, teethän oikein tai Elle suuttuu
Lie siihen syyllisin mies, kun sokkoon hippaan suostuu

Nyt Ellen liiveissä uskon uuteen tienviittaan
(Yks kaks lehtineuvot muuttuvat)
Sokeesti rakkauteen luotin, vaivuin siihen hulluuteen
(Rakkaus onhan suurta hulluutta)
Hei, lukekaa jo syvempään!
Kaikki onni sonninlantaa tietää nääs!
Naiseuteen mä päädyin, ellen Elleen vaan
Lalalaalalaalalaa

~~~~~~~~~~
Lento Borneoon


Lento Borneoon kesken katkeaa
Ja metsänreunan pakkolasku onnistuu
Halki viidakon pakko mennä on
Ja niin liikkuu ne meistä, jotka uskaltaa

(Tiikeriin valtavaan) Kohta törmätään
Liekö mieltynein ihmissyöntiin?
(Kissa tää lämpiää) Se piilostaan jo silmäilee

Se meitä saaliinansa julkeasti tarkkailee
(Seuraa jättikissa viidakon)
Ja matka taittuu viidakossa varsin hiljalleen
(Voi ei, kissa meidät huomioi)
Sen hampaat veren tuntee
Meidän retkikunnan kohtalon tietää
Luotiin kai tiikeritkin seisahtuis
Veitsi meitä puolustaa

Huu-uu, ei metsä vastaa

Aamu kohta saa, silmä aukeaa
Ja niin jatkamme metsän halki kaupunkiin
Matka pitkä on, täynnä vaarojaan
Ja siks voi tulla viidakosta hautuumaa

(Tiikeriin valtavaan) Kohta törmätään
Liekö mieltynein ihmissyöntiin?
(Kissa tää lämpiää) Se piilostaan jo silmäilee

Se meitä saaliinansa julkeasti tarkkailee
(Seuraa jättikissa viidakon)
Ja matka taittuu viidakossa varsin hiljalleen
(Voi ei, kissa meidät huomioi)
Sen hampaat veren tuntee
Meidän retkikunnan kohtalon tietää
Luotiin kai tiikeritkin seisahtuis
Veitsi meitä puolustaa

Kissa höyryää päin
Kun jätti hyökkää, joukon voima hetkessä petti
Rohkeutta vaati se vain, jo veitsi kurkun katkoo

Me vettä tarvitaan kohtaloa uhmaamaan
(Jatkuu matka helvetillinen)
Ja kuumetaudit suo kohta meille passin kalmistoon
(Myöntää meille passin kuolemaan)
Peto kaatui, se on turhaa
Emme kestä kasvustossakaan mitään
Viidakkoon jo moni meistä hautautuu
Kohta silmät sulkeutuu

~~~~~~~~~~
Kamiina


Tää on loppu nyt, oot sä kylmennyt
Pois laukkuineen käy raisu roihu rakkauden
Vaisu basso soi - kaulaan lasso, hoi!
Nyt ansan teen, mä tossun alle turru en

(Naista syö kylmä yö) Uhka pulskistuu
Nään jo surman suun, hui hui hui hui
(Naista lyö nahkavyö) Teen naisen työn, tähän en jää

Kamiina tummuu taas, nyt puuta hiljaa polttaa saan
(Hups vaan, haavat umpeen kuivataan)
Mä katson liekkiin päin, se kehon, mielen rauhoittaa
(Uskon, kohta kaikki tuhkaa on)
En jää ruuhkaan, valot vaihtuu
Näin tää juttu kaasupilvenä haihtuu
Kuolonkamppailun voiton vahvin saa
Lala lalalaa laa laa

Hmm... Laa laa lalaa laa

Päälle haavemaan onni tuhkataan
Sen onnen ongin, heitin ongen hiillokseen
Raato auki on, kiitos haulikon
Jo löysit juonen, pääsi pääsi kaaokseen

(Lähti näin lätkimään) Älli pällipään
Itku säälittää, tui tui tui tui
(Pällipää kärtsätään) Kun koivuhalko rätsähtää

Kamiina tummuu taas, nyt puuta hiljaa polttaa saan
(Hups vaan, haavat umpeen kuivataan)
Kun katson liekkiin päin, se kehon, mielen rauhoittaa
(Uskon, kohta kaikki tuhkaa on)
En jää ruuhkaan, valot vaihtuu
Näin tää juttu kaasupilvenä haihtuu
Kuolonkamppailun voiton vahvin saa
Lala lalalaa laa laa

Nyt kun poissa oot
Jään yksin kylmään, hohkaa uuni viimeistä riehaa
Näin vastakostoni hain, saan laulun loppuun laulaa

Camīnum torquet tē, mors iam tibi clamat sīc:
(Heus, vir, ārdē cum mei amicī)
Inflammō fornācem, mātrimōnium nostrum est hīc:
(Osses, mortuūs cerebrum est)
Ego cantō, amicus meus
Autem nunc in mē tū nōn es magnus deus
Torquō tē, mors iam tibi clamat sīc:
Lā la lā la lā lā lā...

~~~~~~~~~~
Tukipilarina


Voitko uskoa: kahvikutsuja
Ja purnaamista; synnytys ja blaah blaah blaah
Säästä moitteita, keittoroiskeita
Ei koskaan onnellista, aina blaah blaah blaah

(Surkeaa, vaikeaa) Höllää nyörejä
Rasvaa pyöriä, voivoivoivoi
(Ankeaa, haikeaa) Hei hiljenny ja rauhoitu!

On taito kuunnella, kun täti parkuu illalla
(Yks kaks äijä lähti kotoa)
Mä tässä taiteilen, tasapaino testissä
(Lähti, jätti vihkisormuksen)
Todella kiduttavaa
Lapset hyörii, päällä tilanne pyörii
Myllerrys, henkitaito ja ymmärrys
Lala lala lala la...

Mmm... Lala lala la

Hieman kismittää olla olkapää
Mut minkäs mahdan, vaikka homma iljettää
Luottamuksesta, ystävyydestä
Saa luoda draamaa liiallista, niin niin niin

(Surkeaa, vaikeaa) Taasko jankataan?
Tunnit vongutaan, voivoivoivoi
(Ankeaa, haikeaa) Hei vaihtaisit jo CD:tä!

On taito kuunnella, kun täti parkuu illalla
(Yks kaks äijä lähti kotoa)
Mä tässä hortoilen, tasapaino testissä
(Lähti, jätti vihkisormuksen)
Kamat pakkaan, loma oottaa
Matkalaukussani puhelin piippaa
Hollille henkitaito ja ymmärrys
Lala lala lala la...

Enpä vastaakaan
Saat suotta soittaa
Toivon, että anteeksi annat
Tee itse askareesi ja kasva aikuiseksi

En jaksa kuunnella, täti parkuu illalla
(Yks kaks äijä lähti kotoa)
Mä tässä altaalla hörpin vissyvettä ja limsaa
(Lähti, otti suurta pulttia)

Hyvää yötä, jatka työtäni
Oppii ekstroverttihomman helposti
Tärkeintä on kaikki surku ymmärtää
Lala lala lala la...

~~~~~~~~~~
Shoot Pool


Aurinkoinen tää, kesä onpi meillä
Allas-uinti, mikä olis parempaa?
Vesipeto oot, vaiko beauty queen?
No ei haittaa, sä vaikka oisit ampuja

(Päivisin, ammutaan) Aseen paikalle toit
Liipaisimeen osuit, oi, oi, oi, oi
(Päivisin, ammutaan) Nyt luoditkin jo altaan täyttää

Sä ammut allasta, ja kaikki vedet valuu pois
(Drip drop, kaikki vedet valuu pois)
Allas itkee vaan, kun kaikki vedet pois valuu
(Itkee, kaikki vedet pois valuu)
Sä tapoit mun parhaan frendin
Sä olet pelkkä hullu mielisairas ass
Mihinkä kaikki vielä päättykään?
Lala lala lala la...

Ooh... allasta kaipaan...

Laatat tarjosit, korjaustyö jo alkoi
Allas kohta onkin uudenveroinen
On niin kaunista, että tarjoudut mua
Auttamaan, vaik aikaisemmin ammuit vaan

(Päivisin, ammutaan) Aseen paikalle toit
Taas sä siihen osuit, liipaisimeen
(Päivisin, ammutaan) Nyt luoditkin jo altaan täyttää

Sä ammut allasta, ja kaikki vedet valuu pois
(Drip drop, kaikki vedet valuu pois)
Allas itkee vaan, kun kaikki vedet pois valuu
(Itkee, kaikki vedet pois valuu)
Sä tapoit mun parhaan frendin
Sä olet pelkkä hullu mielisairas ass
Mihinkä kaikki vielä päättykään?
Lala lala lala la...

Aseesi pöllein, ooh...
Mä taidan ampuu, kohta altaani verta vuotaa
Mutta kohta korjata saat, taas omasta pussistas

Mä ammun allasta, ja kaikki vedet valuu pois
(Drip drop, kaikki vedet valuu pois)
Allas itkee vaan, kun kaikki vedet pois valuu
(Itkee, kaikki vedet pois valuu)
Mä tapoin mun parhaan frendin
Mä olen pelkkä hullu mielisairas ass
Mihinkä kaikki vielä päättykään?
Lala lala lala la...

~~~~~~~~~~