1. Unelmamies Lars
2. La-la-laulu
3. Juhli elämää
4. Ti ti Tiirismaa
5. Lampaat
6. Valeministeri
7. Sormet korvissa
8. Tää on niin totta, kohta tulee sotta
9. Mukitolkulla
10. Salaa

~~~~~~~~~~
Unelmamies Lars

Lala... lala lala lalala... lala lala lala LARS
Lala... lala lala lalala... lala lalala LARS

Kuohuviinilasillista siemailen
Katselen ja äkkään tosi Tauruksen
Yö häviää, en muita nää
Tää kohde kiihottaa

Perjantaista kehkeytyi jo lauantai
Valon nopeudella susta seuraa sain
Unelmamies oot kuka ties
Ja mun luokse tuut

Oo...viini vähenee, katseet pitenee, beibi antaudun
Oo.. tää kiima lyhenee, oikotie onneen, onneen

Oot mulle tarkoitettu
Lala... lala lala lalala... lala lala lala LARS
Niin mulle tarkoitettu
Lala... lala lala lalala... lala lala lala LARS

Noste vei mua ylemmäksi tähtiin päin
Stratosfäärin reunamat jo hetken näin
Unelmamies oot kuka ties
Mä tähän valmis oon

Mut tästä vie
Ja näytä tie
Kone hyrisee

Oo...viini vähenee, katseet pitenee, beibi antaudun
Oo.. tää kiima lyhenee, oikotie onneen, onneen

Oot mulle tarkoitettu
Lala... lala lala lalala... lala lala lala LARS
Niin mulle tarkoitettu
Lala... lala lala lalala... lala lala lala LARS

Unelmamies oot kuka ties

Oo...viini vähenee, katseet pitenee, beibi antaudun
Oo.. tää kiima lyhenee, oikotie onneen, onneen

Oot mulle tarkoitettu
Lala... lala lala lalala... lala lala lala LARS
Lala... lala lala lalala... lala lala lala LARS
Niin mulle tarkoitettu
Lala... lala lala lalala... lala lala lala LARS

~~~~~~~~~~
La-la-laulu


Lau-lau-lau-la-la-la-la-lau-lau-lau-la-la-laulun laulan
Lau-lau-lau-la-la-la-la-lau-lau-lau-la-la-laulun jaan

Rankkaa on nää tunteet paljasta-a-aa
Liian tiuhaan hyppään kulman ta-ta-taa
Taas tsäänssin vei! Näin jatku ei
Saan voimistu-u-ua

Toimeen käyn vaan tyhjää lyö mun pä-pä-pää
Kun vain silmiis katson, alan änkyttä-ä-ää
Kuin järjestään voin murtaa jään:
"Rakastan su-su-sua"

Joo… Puhevian paluu, jo hiki valuu, kieleni konkkaa
Joo… Puhevian paluu, huulet lyö lonkkaa, lonkkaa!

Saan narrin naaman, kun tän
Lau-lau-lau-la-la-la-la-lau-lau-lau-la-la-laulun laulan
Saan narrin naaman, kun tän
Lau-lau-lau-la-la-la-la-lau-lau-lau-la-la-laulun laulan

Tää rakkauslaulu nolon lopun sa-sa-sai
Pellen elkeet näät mun hahmossa-a-ain
Taas tsäänssin vei! Näin jatku ei
Saan voimistu-u-ua

Kuin järjestään taas murran jään:
"Rakastan su-su-sua"

Joo… Puhevian paluu, jo hiki valuu, kieleni konkkaa
Joo… Puhevian paluu, huulet lyö lonkkaa, lonkkaa!

Saan narrin naaman, kun tän
Lau-lau-lau-la-la-la-la-lau-lau-lau-la-la-laulun laulan
Saan narrin naaman, kun tän
Lau-lau-lau-la-la-la-la-lau-lau-lau-la-la-laulun laulan

Kuin järjestään taas murran jään…

Joo… Puhevian paluu, jo hiki valuu, kieleni konkkaa
Joo… Puhevian paluu, huulet lyö lonkkaa, lonkkaa!

Saan narrin naaman, kun tän
Lau-lau-lau-la-la-la-la-lau-lau-lau-la-la-laulun laulan
Lau-lau-lau-la-la-la-la-lau-lau-lau-la-la-laulun laulan
Saan narrin naaman, kun tän
Lau-lau-lau-la-la-la-la-lau-lau-lau-la-la-laulun laulan
~~~~~~~~~~
Juhli elämää


Lallal lal laalallaalal lallal lal laalallaalal lallaa
Lallal lal laalallaalal lallal lal laalallaalal laa

Rakkautta kaipaa nuoret, vanhatkin
Kuinka onnen saada voisi helpommin?
Rakastu vaan, kun oikeaan
Tuo tunne kohdistuu

Harmit, murhemielet joskus ahdistaa
Älä huolten tähden liikaa juo sä mellakkaa
On mahtavaa, kun armas saa
Elämän kohdilleen

Oo… juhli elämää, astut nirvanaan enkelin seuraan
Oo… syleile elämää, ihastut ihmisiin, lämpimiin

Nyt laulun kaiun kuulen
Lallal lal laalallaalal lallal lal laalallaalal lallaa
Tän laulun kaiun kuulen
Lallal lal laalallaalal lallal lal laalallaalal lallaa

Et rakastu, ellet uskalla ponnistaa
Vietä hetki yksin, sitten onnistaa
Rakastu vaan, kun oikeaan
Tuo tunne kohdistuu

On riemuisaa
Kun juhlistaa
Elämän tunnelmaa

Oo… juhli elämää, astut nirvanaan enkelin seuraan
Oo… syleile elämää, ihastut ihmisiin, lämpimiin

Nyt laulun kaiun kuulen
Lallal lal laalallaalal lallal lal laalallaalal lallaa
Tän laulun kaiun kuulen
Lallal lal laalallaalal lallal lal laalallaalal lallaa

Rakastu vaan sun oikeaan

Oo… syleile elämää, astut nirvanaan enkelin seuraan
Oo… halaile elämää, ihastut ihmisiin, lämpimiin

Nyt laulun kaiun kuulen
Lallal lal laalallaalal lallal lal laalallaalal lallaa
Lallal lal laalallaalal lallal lal laalallaalal lallaa
Tän laulun kaiun kuulen
Lallal lal laalallaalal lallal lal laalallaalal lallaa

~~~~~~~~~~
Ti ti Tiirismaa

Ti-titi-tiiris-tiiris ti-titi-tiiris-Tiirisma-maa
Ti-titi-tiiris-tiiris ti-titi-tiiris-Tiirismaa

Lahden länsipuolella se sijaitsee
Maisemia seudullansa hallitsee
Kvartsiittinen ja metsäinen
Tää ihme luonnon on

Kaksisataakaksikytä metriä
Salpaa Salpakankaan asukkaiden henkiä
Korkeudellaan, kauneudellaan
Iättömyydellään

Ooh, kivenheitto vain Messilästä on
Lähde siis käymään
Ooh, virkisty lenkillä suojelualueen poluilla

On mäki nimeltänsä
Ti-titi-tiiris-tiiris ti-titi-tiiris-Tiirisma-maa
On mäki nimeltänsä
Ti-titi-tiiris-tiiris ti-titi-tiiris-Tiirisma-maa

On huipullansa TV-masto huimaava
Suomen korkein rakennelma nököttää
Signaalejaan se lähettää
Ja näet Salkkarit

Ja kaiken tään
Voit kokea
Sä aivan ilmaseks

Ooh, kivenheitto vain Messilästä on
Lähde siis käymään
Ooh, virkisty lenkillä suojelualueen poluilla

On mäki nimeltänsä
Ti-titi-tiiris-tiiris ti-titi-tiiris-Tiirisma-maa
On mäki nimeltänsä
Ti-titi-tiiris-tiiris ti-titi-tiiris-Tiirisma-maa

Kvartsiittinen ja metsäinen

Ooh, Messilän lähellä, kivenheitto vain
Lähde siis käymään
Ooh, virkisty lenkillä suojelualueen poluilla

On mäki nimeltänsä
Ti-titi-tiiris-tiiris ti-titi-tiiris-Tiirisma-maa
Ti-titi-tiiris-tiiris ti-titi-tiiris-Tiirisma-maa
On mäki nimeltänsä
Ti-titi-tiiris-tiiris ti-titi-tiiris-Tiirisma-maa

~~~~~~~~~~
Lampaat


Lallallallaalallaalallalaalallaalallaalallampaat
Lallallallaalallaalallalaalallallalaa...

Hauistaan hän treenaa, lausun aah, aah, aah
Vastaan naaraankaadon kutsuun: jaa vai jaa?
Viet luoteeseen tai vuoteeseen, sun jatkees oo-oo-oon

Käännyt, juokset kaukaisuuteen, aijaijai
Tummuu viidestoista pieleen mennyt lau-an-tai
Sun vahvuuteen niin pehmoiseen miks luotin, ooh, ooh, ooh

Oo-oo... Urosuneni, joko murenit? Mikä se määkii?
Oo-oo... Säyseys - sun kutoma - villaisaa tuhoa jouduttaa

Vartaassain pyörii raukat
Lallallallaalallaalallalaalallaalallaalallampaat
Vartaassain pyörii raukat
Lallallallaalallaalallalaalallaalallaalallampaat

Oon kuullut: viehkeys haittaa lampaan kaa, kaa, kaa
Mallin kauneus karkoittaa, en saa, saa, saa
En miehuuteen, sen niukkuuteen kai totu, nou, nou, nou

Mies metroutuu, mies velttoutuu
Suorennan tuon, tuon, tuon

Oo-oo... Urosuneni, joko murenit? Mikä se määkii?
Oo-oo... Säyseys - sun kutoma - villaisaa tuhoa jouduttaa

Vartaassain pyörii raukat
Lallallallaalallaalallalaalallaalallaalallampaat
Vartaassain pyörii raukat
Lallallallaalallaalallalaalallaalallaalallampaat

Pää äärillään on määintääs

Oo-oo... Urhein, sun uhosi minne putosi? Mikä se määkii?
Oo-oo... Säyseys - sun kutoma - villaisaa tuhoa jouduttaa

Vartaassain pyörii raukat
Lallallallaalallaalallalaalallaalallaalallampaat
Lallallallaalallaalallalaalallaalallaalallampaat
Vartaassain pyörii raukat
Lallallallaalallaalallalaalallaalallaalallampaat
~~~~~~~~~~
Valeministeri


Pöö pöö ja pölipöli pöö pöö ja pöli tiikka löllöö
Pöö pöö ja pölipöli pöö pöö ja pöli tiikka löö

Lupaan sitä tätä tehdä ny-y-yt
Valmis olen, hymy irtoo jea-a-aah
Hurmaava oon, kamera käy
Käyn kiinni nä-ä-äin

Ulkopolitiikkakyljys njam-njam-njam
Soikoon kreikanrahakokouksissa pam-pam-pam
Kun nuija käy, ei meikää näy
Oon lomamatkoillain

Öyy-ää-ääh: tartu lahkeeseen, pärinä alkaa, salkut pois heitän
Öyy-ää-ääh: hattu ja hansikkaat mukaan! Nyt juhlimaan huhkimaan

Oon valeministeri
Pöö pöö ja pölipöli pöö pöö ja pöli tiikka löllöö
Oon valeministeri
Pöö pöö ja pölipöli pöö pöö ja pöli tiikka löllöö

Voit seiskan kannesta mut bongaa jii-haa-jes
Sandaaleja, skandaaleja saa-aa-aat
Äänestä pois, tissejä voit
Myös nähdä joo-oo-oo

Ei kauniimpaa, ei halvempaa
Nykyään nää-ää-ää

Öyy-ää-ääh: tartu lahkeeseen, pärinä alkaa, salkut pois heitän
Öyy-ää-ääh: hattu ja hansikkaat mukaan! Nyt juhlimaan huhkimaan

Oon valeministeri
Pöö pöö ja pölipöli pöö pöö ja pöli tiikka löllöö
Oon valeministeri
Pöö pöö ja pölipöli pöö pöö ja pöli tiikka löllöö

Mut tavataan
Mua halitaan

Öyy-ää-ääh: tartu mun lahkeeseen, pärinä alkaa, salkut pois heitän
Öyy-ää-ääh: hattu ja hansikkaat mukaan! Nyt juhlimaan huhkimaan

Oon valeministeri
Pöö pöö ja pölipöli pöö pöö ja pöli tiikka löllöö
Pöö pöö ja pölipöli pöö pöö ja pöli tiikka löllöö
Oon valeministeri
Pöö pöö ja pölipöli pöö pöö ja pöli tiikka löllöö
~~~~~~~~~~
Sormet korvissa


Lallalla lalalala lallalla lalalala lallaa
Lallalla lalalala lallalla lalalala laa

Äikänope niin kuin kana kotkottaa
Läksyistä ja käytöksestä motkottaa
Jälkkärii saan, se istutaan
Ja en oo moksiskaan

Tiskivuorot mutsia kai ahdistaa
Mikä tapa ei, sen pitäs muka vahvistaa
Näkispä vaan mut livohkaan
Mä lähden uudestaan

Elämää... tahdon kokea! Tahdon tuntea, olen jo valmis
Elämää... tahdon jo kokea! Turhaan sä sanelet, anelet

On sormet korvissa ja
Lallalla lalalala lallalla lalalala lallaa
On sormet korvissa ja
Lallalla lalalala lallalla lalalala lallaa

Ei faija paljon viikkorahaa annellut
Joku ämmä sillekin on kannellut
Arestii saan, en kuitenkaan
Jää kun on perjantai

Sitä kapinoidaan
Ja paetaan
Mestoille, kiitos, bye!

Elämää... tahdon kokea! Tahdon tuntea, olen jo valmis
Elämää... tahdon jo kokea! Turhaan sä sanelet, anelet

On sormet korvissa ja
Lallalla lalalala lallalla lalalala lallaa
On sormet korvissa ja
Lallalla lalalala lallalla lalalala lallaa

Arestii saan, käyn livohkaan

Elämää... tahdon jo kokea! Tahdon tuntea, olen jo valmis
Elämää... tahdon jo kokea! Turhaan sä sanelet, anelet

On sormet korvissa ja
Lallalla lalalala lallalla lalalala lallaa
Lallalla lalalala lallalla lalalala lallaa
On sormet korvissa ja
Lallalla lalalala lallalla lalalala lallaa

~~~~~~~~~~
Tää on niin totta, kohta tulee sotta


Nana nana nana nanan .. nana nannnai nai
Nana nana nana nanan .. nana nanan nai naii

Luoja mitä teit, laitoit mut läähättämään-äh-äh
Beibi voitais breikkii pitää, niin läähättää-äh-äh
Tää on niin totta, kohta tulee sotta
Just mul laukee-ee
(Paa, paa, paa)

Piti ennen meistä vaa haaveilla-ah-aain
Koska ei enää, niin annetaan mennä-ääh
Ajetaan vaan.. ratsastaeen
Kevennetään lastia-aa

Ohooh, vielä energiaa.. virtaaa meidän välillä, se on ihan oikeih
Ohoohh, vielä energiaa. Ollaan, ollaan vaan

Huokaus, kuinka odotimmekaan tätä
Nana nana nana nanan .. nana nannnai nai
Oi, odotinkin niin tätä!
Nana nana nana nanan .. nana nanan nai naii

Parasta sä kaikist oot aina-ah ah
Olemal oma ittes ja naimala-la-lai
Tää on niin totta, kohta tulee sotta
Meiän oh o-ikeus

Nyt me taas
Ei stopataa
Kontrolli pettää

Ohooh, vielä energiaa.. virtaaa meidän välillä, se on ihan oikeih
Ohoohh, vielä energiaa. Ollaan, ollaan vaan

Huokaus, kuinka odotimmekaan tätä
Nana nana nana nanan .. nana nannnai nai
Oi, odotinkin niin tätä!
Nana nana nana nanan .. nana nanan nai naii

(Paa, paa , paa)
(Paa , paa, paa)
(Paa, paa, paa)
Huokaushh

Tää on nii`iin totta, koht tulee sotta`aa

Ohooh, vielä energiaa.. virtaaa meidän välillä, se on ihan oikeih
Ohoohh, vielä energiaa. Ollaan, ollaan vaan

Huokaus, kuinka odotimmekaan tätä
Nana nana nana nanan .. nana nannnai nai
Nana nana nana nanan .. nana nannnai nai
Oi, odotinkin niin tätä!
Nana nana nana nanan .. nana nanan nai naii
~~~~~~~~~~
Mukitolkulla


Lol lol... lol lol, lol lol, lol lol... lol lol lol lol lol lol lol lol
Lol lol... lol lol, lol lol, lol lol... lol lol lol lol lol lol

Kahvikoneen laitan päälle jee-ee-ee
Kohta juomaa raikasta nyt juoda saa
Yö valvotaan, Facebookissa
Nyt minä spämmäilen

Kofeiini avun antaa jee-ee-ee
Kun mä siitä energiani nyt saa-a-an
Ei auttanut se ES nyt
Vain kahvia-a-a

Jee-ee-ee, kahvin tuoksu, huumaa minut nyt, ei tätä kestä
Jee-ee-ee, tuntuu vain paremmalt', kun mä oon täällä, täällä

Blogiini kirjoitan nyt
Lol lol... lol lol, lol lol, lol lol... lol lol lol lol lol lol lol lol
Blogiini kirjoitan nyt
Lol lol... lol lol, lol lol, lol lol... lol lol lol lol lol lol lol lol

Juhla Mokka on mun uusi riippuvuus
Ilman sitä elää en mä vo-o-ois
Yö valvotaan, Facebookissa
Nyt minä spämmäilen

Kun loppua
Ei tälle näy
Niin kohta sekoan

Jee-ee-ee, kahvin tuoksu, huumaa minut nyt, ei tätä kestä
Jee-ee-ee, tuntuu vain paremmalt', kun mä oon täällä, täällä

Blogiini kirjoitan nyt
Lol lol... lol lol, lol lol, lol lol... lol lol lol lol lol lol lol lol
Blogiini kirjoitan nyt
Lol lol... lol lol, lol lol, lol lol... lol lol lol lol lol lol lol lol

Yö valvotaan, Facebookissa

Jee-ee-ee, kahvin tuoksu, huumaa minut nyt, ei tätä kestä
Jee-ee-ee, tuntuu vain paremmalt', kun mä oon täällä, täällä

Blogiini kirjoitan nyt
Lol lol... lol lol, lol lol, lol lol... lol lol lol lol lol lol lol lol
Lol lol... lol lol, lol lol, lol lol... lol lol lol lol lol lol lol lol
Blogiini kirjoitan nyt
Lol lol... lol lol, lol lol, lol lol... lol lol lol lol lol lol lol lol
~~~~~~~~~~
Salaa


Sala... lala lala lalala... lala lala lala laa-a
Sala... lala lala lalala... lala lalala laa-a

Valot sykkeessä hämärän kaup-un-gin,
ilta hämärtyvä mitä i-ha-nin,
Valot lattian, nyt välähtää,
e-en tähän jää.

Kun diskojytke päässäsi pa-u-haa,
etkä edes hetkeä saa ra-u-haa,
hei etkö nää, lattia tää,
nyt taa-a-kse jää.

Oh, ilta kutsuu sua – haluut antautua, antaa tulla,
Oh, ilta kutsuu sua – tunnen et haluut mua, minua

Katseemme kohtasivat,
sala lala lala lalala… lala lala lala laa-a
mut loppua ei tullut,
sala lala lala lalala… lala lala lala laa-a

Savuverho salaisuudet kä-ät-kee,
Stroboshown jälkeen päätä sä-är-kee,
vajaa pää, viinaa lisää,
tajunta rä-jäh-tää.

Nyt skoolataan,
ja uudestaan
kontrolli ka-ar-kaa.

Oh, ilta kutsuu sua – haluut antautua, antaa tulla,
Oh, ilta kutsuu sua – tunnen et haluut mua, minua

Katseemme kohtasivat,
sala lala lala lalala… lala lala lala laa-a
mut loppua ei tullut,
sala lala lala lalala… lala lala lala laa-a

Vajaa pää, viinaa lisää.

Oh, ilta kutsuu sua – haluut antautua, antaa tulla,
Oh, ilta kutsuu sua – tunnen et haluut mua, minua

Katseemme kohtasivat,
sala lala lala lalala… lala lala lala laa-a
mut loppua ei tullut,
sala lala lala lalala… lala lala lala laa-a

~~~~~~~~~~