Tomp jdjj Cott ESC9 gran Timo szig klau MIH9 Fabr yht. sija
TomppaJr – Kaste X 3 8 4 6 8 4 [1] 6 [1] 39 3
jdjj22 – Sinussa kiinni 3 X 6 [2] 2 2 3 2 [0] 2 20 7
CottonJoel – Kopionainen 6 4 X [1] [1] 3 2 3 1 3 22 6
ESC93 – Padassa [1] 2 2 X 3 1 8 [0] 2 6 24 5
granaattiomena – Äänet 8 [1] 4 3 X 6 [1] 8 3 4 36 4
Timoteus – Elävä ruumis [2] 6 3 6 8 X 6 4 8 [0] 41 2
sziget – Takaisin [4] 8 [1] 8 4 4 X 6 4 8 42 1
                         
klaus-12                        
MIH96                        
Fabrizio                        

1. Kaste
2. Sinussa kiinni
3. Kopionainen
4. Padassa
5. Äänet
6. Elävä ruumis
7. Takaisin

~~~~~

Kaste

Yön elämöintiin herätkää
Käy sotaan naiset meikeissään
Voi ei, ei taas, suojaan

Taas hullut kadut myrkyttää
Näin päätti lapset seivästää
Vaan ei, ei näin tää mee

Tunnetko kasteen?
Yön tummuneen
Yön vaienneen
Tunnetko, kuinka se kuiskuttelee?

Ei ole tietä suorempaa
Kun kotiin yöstä raahustaa
Voi ei, marssi päättyi heinikkoon

Oon rakkaus, kauneus, isänmaa
Vain voimakeinoin voiton saan
Ja niin tyydyn rooliin hullun vaan

Tunnetko kasteen?
Yön tummuneen
Yön vaienneen
Tunnetko, kuinka se kuiskuttelee?

Tunnetko kasteen?
Yön tummuneen
Yön vaienneen
Tunnetko, kuinka se kuiskuttelee?

Aamuaurinkoon
Täysin valmis jo oon
Kun pyyhin päältäni
Oksennukseni

Tunnetko kasteen?
Yön tummuneen
Yön vaienneen
Tunnetko, kuinka se kuiskuttelee?

Tunnetko kasteen?
Yön tummuneen
Yön vaienneen
Tunnetko, kuinka se kuiskuttelee?

Tunnetko kasteen?

~~~~~

Sinussa kiinni

Aika meidät erottaa
Kohtalo muistaa verottaa
Mätkyt onni antoi

Ilman sinua elän
Kuin haamu arjessa kuljen
Yhden oven suljen

Sinussa kiinni
Vieläkin oon
Vielä hetken
Sitten irrottamaan otteen pystyn

Yhdessä piti olla ain
Seurakseni vain tuskan sain
Kestän kaipuun jos kuulet minut

Läpi hengen ja tilan
Huudan sinulle sillan
Palaat ehkä tähän maailmaan

Sinussa kiinni
Vieläkin oon
Vielä hetken
Sitten irrottamaan otteen pystyn

Sinussa kiinni
Vieläkin oon
Vielä hetken
Sitten irrottamaan otteen pystyn

Tilastoissa oot
Luku yksittäinen
Enemmän kuin halit
Minulle olit

Sinussa kiinni
Vieläkin oon
Vielä hetken
Sitten irrottamaan otteen pystyn

Sinussa kiinni
Vieläkin oon
Vielä hetken
Sitten irrottamaan otteen pystyn

Sinussa kiinni

~~~~~

Kopionainen

Kun menetin sen rakkauden
Olin hyvin surullinen
Repi irti sydämen

Mut eräänä päivänä
Näin sut erittäin kauniina
Se et ollutkaan sinä

Kopionainen
Kummallinen
Erikoinen
Löysinkö viimein sen rakkauden?

En jäänyt siihen seisomaan
Kopionaista seuraamaan
Lähdin yhtäkkiä tuosta vaan

Hän katoaa jonnekin
Huomaan pian sateenkin
Etsin häntä vaikka märkänäkin

Kopionainen
Kummallinen
Erikoinen
Löysinkö viimein sen rakkauden?

Kopionainen
Kummallinen
Erikoinen
Löysinkö viimein sen rakkauden?

Se oli vain harha
En oo enää niin varma
Mun pitää rauhoittua
Tarviin apua

Kopionainen
Kummallinen
Erikoinen
Löydän vielä oikean rakkauden

Kopionainen
Kummallinen
Erikoinen
Löydän vielä oikean rakkauden

Kopionainen

~~~~~

Padassa

Suuntasin kohti meriä
Selässä miekanteriä
"Lähde, älä palaa"

Kun rantaan jossain ajauduin
Niin ansalankaan kompastuin
Kuulin huudon: ruokaa!

Padassa kiehuu
Riisuttu oon
Köytettynä odottelen
Joutuisin lautaselle

Mun reiteen hammas iskeytyy
On liian raakaa mässäilyyn
Veteen polttavaan mut heitettiin

Jo iho rikki repeytyy
Ja huuto kanteen kilpistyy
Vedän maustevettä keuhkoihin

Padassa kiehuu
Riisuttu oon
Köytettynä odottelen
Joutuisin lautaselle

Padassa kiehuu
Riisuttu oon
Köytettynä odottelen
Joutuisin lautaselle

Kokki siemailee
Mureaa, kelvannee
Pian torso pötseihin
Kai ahdattaisiin

Padassa kiehuu
Riisuttu oon
Ja köytettynä odottelen
Joutuisin lautaselle

Padassa kiehuu
Mä riisuttu oon
Ja köytettynä odottelen
Joutuisin lautaselle

Mitään ei jäänyt

~~~~~

Äänet

Mä missä oon tai minne meen
Ja mitä täällä oikein teen
Ei aavistustakaan

Mut en yksin täällä olen ain
On äänet aina seuranain
Ne päässä soi päivin öin

Kuulen taas äänet
Ne kuiskailee
Ne kiduttaa
Ne rankaisee, ei mua jätä rauhaan

Pillerin pienen punaisen
Tuo nyt mies valkotakkinen
Nielen sen, vaikka tiedän totuuden

Pillerit mitään auta ei
Tää tauti järjen multa vei
Nyt on vain pedot aina seuranain

Kuulen taas äänet
Ne kuiskailee
Ne kiduttaa
Ne rankaisee, ei mua jätä rauhaan

Kuulen taas äänet
Ne kuiskailee
Ne kiduttaa
Ne rankaisee, ei mua jätä rauhaan

Äänet päässäni soi
Paeta kun niiltä en voi
Mä anelen nyt vaan
Lobotomiaa

Kuulen taas äänet
Ne kuiskailee
Ne kiduttaa
Ne rankaisee, ei mua jätä rauhaan

Kuulen taas äänet
Ne kuiskailee
Ne kiduttaa
Ne rankaisee, ei mua jätä rauhaan

Kuulen taas äänet

~~~~~

Elävä ruumis

Sä tavoitteesi lukitset
Ja lävistät mun suojaukset
Se käy, kun oon vain mies

Mä huomiostas humallun
Ja minuudesta riisuudun
Haloo, oon kai... ken lie

Elävän ruumiin
Valtaasi sait
Valtaasi jään
Täytän sun toiveitas loputtomiin

On näläntunne kadonnut
Ja ajan kulku sumennut
No niin, mua täytyy paimentaa

Teet verinaarmut kasvoihin
Ja potkit lujaa haaroihin
Ja taas lumo tuskan turruttaa

Elävän ruumiin
Valtaasi sait
Valtaasi jään
Täytän sun toiveitas loputtomiin

Elävän ruumiin
Valtaasi sait
Valtaasi jään
Täytän sun toiveitas loputtomiin

Harkitsematon
Keho mielettä on
En pelkää kuolemaa    
En kipuakaan

Elävän ruumiin
Valtaasi sait
Kun valtaasi jään
Täytän sun toiveitas loputtomiin

Elävän ruumiin
Sä valtaasi sait
Kun valtaasi jään
Täytän sun toiveitas loputtomiin

Elävä ruumis

~~~~~

Takaisin

Oon aina valmis kisaamaan
Näit ajotyylin rehvakkaan
Ja jäit mun luo kimppaan

Voi uudet kyvyt ärsyttää
On turha partaa pärryttää
Hitaat jos pois kiilaan

Tahtoisin tiimiin
Paalulle taas
Baanalle vain
Tahtoisin rinnalle kuuluisimpain

Kun kukonpoikaa tarvitaan
On härskiyskin arvossaan
Sen tein, mitä nousuun vaadittiin

Voin formuloida tunteitain
Jos kuullun ymmärtäisit vain
Voi ei, tallipaikan toinen vei

Tahtoisin tiimiin
Paalulle taas
Baanalle vain
Tahtoisin rinnalle kuuluisimpain

Tahtoisin tiimiin
Paalulle taas
Baanalle vain
Tahtoisin rinnalle kuuluisimpain

Sääntökirjaas luin
Pykäliin turhauduin
Oon luotu suurempaan
En himmailemaan

Tahtoisin tiimiin
Paalulle taas
Baanalle vain
Tahtoisin rinnalle kuuluisimpain

Tahtoisin tiimiin
Paalulle taas
Baanalle vain
Tahtoisin rinnalle kuuluisimpain

Tahtoisin tiimiin

~~~~~